Kasza1987
Veteran Member
Sziasztok
Több fórumot, hozzászólást olvastam el. Sok probléma lenne az új szinttel, se idő a programozóknak, se konkrét megoldást nem olvastam igazából, hogy lehetne okosan gyorsan olcsón megvalósítani. Pár problémát írok és megoldást rájuk remélem átkerül és idővel megvalósításra kerül, ha nem is ebben a formában.
Jogilag lemondok az ötletről és az ebből származó bevételről. Továbbiakban bármilyen ötlet történik a hozzászólásban, az Inno Games tulajdona.
1. Tapasztalati pont
150-es szint elérése se volt egyszerű. Azonban mmorgp játék lényege a fejlődés. Ezért kell felemelni a szintet 180-ra.
Az új munkák 150es szinttől vagy megfelelő pontozással lehessen csak elérni és kb +4000 tp kell adni egy órára, hogy ne mindenki templomot építsen.
Erődharcok maximum tp-jét legalább duplázni kell.
Párbajok szintén duplázni kell a tapasztalati pontot, azonban a párbajszint tp-je maradjon és max szint is 450 maradjon. Az okai lassabb fejlődés párbajban szinthez képest, a 450 szinttel több elérhető ellenfél marad, mintha felemelkedne 540-ra.
Várható eredmény több párbajos, mert lehet kit ütni, több erődharcos, mert 1legtöbb tp adja majd 1 órára.
2. Új munkák
A legnagyobb probléma mindig, hogy hova tegyük az új munkákat, Új térképet írni kb esélytelen.
Szerencsére egy kis logikával meg lehet oldani. Egy helyen ahol dolgozni lehet 6 hely van munkára. Mindazonáltal a legtöbb hely nincs feltöltve, csak pár példát hoztam
2 szabad hely van, lehetne rézbányászat, nikkel bányászat
szintén két szabad hely lehetne munkavállalás kalózkodás, munkavállalás bandita vezetőként.
3 szabad hely van. Munkavállalás lovasgazdaként, munkavállalás stb
Legalább 40 szabad hely a térképen munkák terén. Még-ha 20 új munkát kapunk akkor is lesz szabad hely.
Remélem érthető mire gondolok.
Új termékek, és nincs az, hogy mindenki középen dolgozik hanem szétszórva lesznek játékosok. Alacsony tárgytalálással érdekes receptek ötletek jöhetnek. Kicsit magasabb szerencsés munkákkal pontozások, és nagyon sok 15mp meló ami energia töltést eredményez aktív játékosokkal.
3. Új tárgyak
Igazából értelem szerűen következik, hogy jönnek be új tárgyak játékba.
Amennyi szett van minden évben és a bolti ruhák igazából teljesen feleslegessé váltak ha nem kalandba kell használni őket
Igazából erre 2 megoldás van:
a, Nem kellenek új ruhák, fegyverek stb
b, Nagyon erősek kell, hogy legyenek, 4es szintre fejlesztve, hogy legyen érdeme venni és az új egyedi tárgyaknak speciális tulajdonságuk legyen, pl szerencse növelő, több sebzés stb
Az új egyedik ládákból pedig növeli a rög fogyasztást a gyűjtök számára.
4. Sebesség
150 szinten cuccokkal 5-10 perc pályát bejárni, kis szinten pedig roppant idegesítő tud lenni .
1-50 szintig 200% sebesség bónusz
51-100 szinig 50% sebesség bónusz
101-150 normál jelenlegi sebesség
150-180 0,75 sebesség bónusz 1 helyett
Okai kis karakterek gyorsabban tudnak mozogni, nem több óra elmenni szellemvárosba aztán keleti pontba Nagy karakterek túl gyorsan mozognak nem érzékelik a pálya nagyságát.
5. Rengeteg képesség és tulajdonság pont
Igazából ha mindenki különleges akkor senki sem az.
Ráadásul olyan tárgyak kerülnek be 2 havonta a játékba, hogy szinte majdnem feleslegessé teszi a pontozást. Nem tartom veszélyes elemnek a 30 tulajdonság pontot és 90 képesség pontot extra ként.
6. Nincs idő rá a programozóknak megvalósítani
Senki se mondta, hogy egyszerre kerülj az egészet, mert abból tényleg csak bajok lennének. Az egészet megcsinálni, tesztelni több hónap munkája lenne akár egy év is mire éles szerverekre bekerülne.
Azonban ha apró lépésenként haladunk.
1. lépés: néhány új munka még el nem éri a végeleges számot. Közben azokat finom hangolni, hogy mindenki számára megfelelő legyen a visszajelzések alapján.
2. lépés: 180as szint behozatala
3. lépés. Új tárgyak létrehozása, minden boltot apránként elsőnek 150 as tárgyig mikor már a játékosok. és a visszajelzések alapján idővel 160as cuccok majd 175 ig.
Nem lehet már egy játékot megcsinálni, hogy tessék kész van egyben és őrüljetek. A programozóknak se megterhelő 2 hetente 1-2 új munkát betenni.
Kölcsönös munka megosztás ők dolgoznak amin mi szeretnénk, mi játszunk, jól érezzük magunkat és arany rögöt használunk fel, és abból pedig a fizetést kapnak.
További ötletet elfogadok, és próbáljunk már egy korrekt tervet összehozni és tovább küldeni a fejlesztőknek.
Több fórumot, hozzászólást olvastam el. Sok probléma lenne az új szinttel, se idő a programozóknak, se konkrét megoldást nem olvastam igazából, hogy lehetne okosan gyorsan olcsón megvalósítani. Pár problémát írok és megoldást rájuk remélem átkerül és idővel megvalósításra kerül, ha nem is ebben a formában.
Jogilag lemondok az ötletről és az ebből származó bevételről. Továbbiakban bármilyen ötlet történik a hozzászólásban, az Inno Games tulajdona.
1. Tapasztalati pont
150-es szint elérése se volt egyszerű. Azonban mmorgp játék lényege a fejlődés. Ezért kell felemelni a szintet 180-ra.
Az új munkák 150es szinttől vagy megfelelő pontozással lehessen csak elérni és kb +4000 tp kell adni egy órára, hogy ne mindenki templomot építsen.
Erődharcok maximum tp-jét legalább duplázni kell.
Párbajok szintén duplázni kell a tapasztalati pontot, azonban a párbajszint tp-je maradjon és max szint is 450 maradjon. Az okai lassabb fejlődés párbajban szinthez képest, a 450 szinttel több elérhető ellenfél marad, mintha felemelkedne 540-ra.
Várható eredmény több párbajos, mert lehet kit ütni, több erődharcos, mert 1legtöbb tp adja majd 1 órára.
2. Új munkák
A legnagyobb probléma mindig, hogy hova tegyük az új munkákat, Új térképet írni kb esélytelen.
Szerencsére egy kis logikával meg lehet oldani. Egy helyen ahol dolgozni lehet 6 hely van munkára. Mindazonáltal a legtöbb hely nincs feltöltve, csak pár példát hoztam
2 szabad hely van, lehetne rézbányászat, nikkel bányászat
szintén két szabad hely lehetne munkavállalás kalózkodás, munkavállalás bandita vezetőként.
3 szabad hely van. Munkavállalás lovasgazdaként, munkavállalás stb
Legalább 40 szabad hely a térképen munkák terén. Még-ha 20 új munkát kapunk akkor is lesz szabad hely.
Remélem érthető mire gondolok.
Új termékek, és nincs az, hogy mindenki középen dolgozik hanem szétszórva lesznek játékosok. Alacsony tárgytalálással érdekes receptek ötletek jöhetnek. Kicsit magasabb szerencsés munkákkal pontozások, és nagyon sok 15mp meló ami energia töltést eredményez aktív játékosokkal.
3. Új tárgyak
Igazából értelem szerűen következik, hogy jönnek be új tárgyak játékba.
Amennyi szett van minden évben és a bolti ruhák igazából teljesen feleslegessé váltak ha nem kalandba kell használni őket
Igazából erre 2 megoldás van:
a, Nem kellenek új ruhák, fegyverek stb
b, Nagyon erősek kell, hogy legyenek, 4es szintre fejlesztve, hogy legyen érdeme venni és az új egyedi tárgyaknak speciális tulajdonságuk legyen, pl szerencse növelő, több sebzés stb
Az új egyedik ládákból pedig növeli a rög fogyasztást a gyűjtök számára.
4. Sebesség
150 szinten cuccokkal 5-10 perc pályát bejárni, kis szinten pedig roppant idegesítő tud lenni .
1-50 szintig 200% sebesség bónusz
51-100 szinig 50% sebesség bónusz
101-150 normál jelenlegi sebesség
150-180 0,75 sebesség bónusz 1 helyett
Okai kis karakterek gyorsabban tudnak mozogni, nem több óra elmenni szellemvárosba aztán keleti pontba Nagy karakterek túl gyorsan mozognak nem érzékelik a pálya nagyságát.
5. Rengeteg képesség és tulajdonság pont
Igazából ha mindenki különleges akkor senki sem az.
Ráadásul olyan tárgyak kerülnek be 2 havonta a játékba, hogy szinte majdnem feleslegessé teszi a pontozást. Nem tartom veszélyes elemnek a 30 tulajdonság pontot és 90 képesség pontot extra ként.
6. Nincs idő rá a programozóknak megvalósítani
Senki se mondta, hogy egyszerre kerülj az egészet, mert abból tényleg csak bajok lennének. Az egészet megcsinálni, tesztelni több hónap munkája lenne akár egy év is mire éles szerverekre bekerülne.
Azonban ha apró lépésenként haladunk.
1. lépés: néhány új munka még el nem éri a végeleges számot. Közben azokat finom hangolni, hogy mindenki számára megfelelő legyen a visszajelzések alapján.
2. lépés: 180as szint behozatala
3. lépés. Új tárgyak létrehozása, minden boltot apránként elsőnek 150 as tárgyig mikor már a játékosok. és a visszajelzések alapján idővel 160as cuccok majd 175 ig.
Nem lehet már egy játékot megcsinálni, hogy tessék kész van egyben és őrüljetek. A programozóknak se megterhelő 2 hetente 1-2 új munkát betenni.
Kölcsönös munka megosztás ők dolgoznak amin mi szeretnénk, mi játszunk, jól érezzük magunkat és arany rögöt használunk fel, és abból pedig a fizetést kapnak.
További ötletet elfogadok, és próbáljunk már egy korrekt tervet összehozni és tovább küldeni a fejlesztőknek.