Ötletek/javaslatok (új)

Figura

(Kizárva)
Speed győztes 2022
Nem tudom, hogy volt-e már ilyen felvetés, nem olvasok vissza majd' 50 oldalt, de szerintem rajtam kívül elég sok embert idegesít, hogy egyesével kell eladni a cuccokat a bajszosnak. Főleg, hogy ilyen eventekkor, mint most, összegyűlik rengeteg láda és el kell adni egyesével a cuccokat, eléggé időigényes, illetve a szervernek köszönhetően, ha sokat kattintasz, akkor befagy a szeró és 5 percig képtelen vagy bármit csinálni chaten kívül.

Esetleg az admin csapat nem szeretne rákérdezni, hogy a jövőben nem-e szeretnék bevezetni az egyszerre több tárgyat való eladást? Mármint, hogy ki lehessen jelölni egyszerre több tárgyat (sokkal gyorsabb csak egyszer rákattintani, mint háromszor össze-vissza) és utána egységesen bedobni a bajszosnak? Szerintem sokunk dolgát megkönnyíteni.
 
Nem tudom, hogy volt-e már ilyen felvetés, nem olvasok vissza majd' 50 oldalt, de szerintem rajtam kívül elég sok embert idegesít, hogy egyesével kell eladni a cuccokat a bajszosnak. Főleg, hogy ilyen eventekkor, mint most, összegyűlik rengeteg láda és el kell adni egyesével a cuccokat, eléggé időigényes, illetve a szervernek köszönhetően, ha sokat kattintasz, akkor befagy a szeró és 5 percig képtelen vagy bármit csinálni chaten kívül.

Esetleg az admin csapat nem szeretne rákérdezni, hogy a jövőben nem-e szeretnék bevezetni az egyszerre több tárgyat való eladást? Mármint, hogy ki lehessen jelölni egyszerre több tárgyat (sokkal gyorsabb csak egyszer rákattintani, mint háromszor össze-vissza) és utána egységesen bedobni a bajszosnak? Szerintem sokunk dolgát megkönnyíteni.
Ember a fejlesztők most jönnek ki a templomból..
Hagyjadmár őket békibe
 

Lacx

2x
Speed győztes 2022
Ez a játék lényege, hogy a különböző karakterosztályoknak más az előnye, de van hátránya is mindegyiknek.
A lényege ez lenne. Csak jelenleg van egy aminek nincs hátránya, és van egy aminek szinte előnye sincs. A katona taktika bónuszt nerfelni kell. Ép bónuszt meg adjon csak erődharcon, aztán kész is lenne. Kalandornak meg a hotel helyett rakjanak be valami értelmeset.
 

Harland David Sanders

Kentucky Colonel
Elfogadom ezt az álláspontot ha megindoklod a katona milyen hátránnyal indul a többi kaszthoz képest
Nagyon nehéz termékezni, kalandozni vele. A kalandorral sokkal jobb cuccokat és több terméket kapok munkában és szinte mindig sérülök a katonával míg a kalandorral soha ugyanazzal a szettel. Valóban nem rossz erődharcon, de a sok iris ígyis könnyen legyűr szóval nem kell nerfelni semmit.
A kalandornak a hotel helyett tényleg lehetne valami normálisabb és nagyobb kitérés erődharcon. A munkásnak is növelném a bónuszát építéskor.
Viszont alapvetően jó, hogy többféle lehetőség van és mindegyik kasztnak van előnye. Szerintem erődharcolni akarsz meg pb-zni orrba-szájba válassz katonát meg párbajhőst és ne sírj, hogy a kalandor meg a munkás nem arra a legjobb. Ez az én véleményem. :whistle:
 

Etheryon

Veteran Member
Speed győztes 2022
Nagyon nehéz termékezni, kalandozni vele. A kalandorral sokkal jobb cuccokat és több terméket kapok munkában és szinte mindig sérülök a katonával míg a kalandorral soha ugyanazzal a szettel. Valóban nem rossz erődharcon, de a sok iris ígyis könnyen legyűr szóval nem kell nerfelni semmit.
A kalandornak a hotel helyett tényleg lehetne valami normálisabb és nagyobb kitérés erődharcon. A munkásnak is növelném a bónuszát építéskor.
Viszont alapvetően jó, hogy többféle lehetőség van és mindegyik kasztnak van előnye. Szerintem erődharcolni akarsz meg pb-zni orrba-szájba válassz katonát meg párbajhőst és ne sírj, hogy a kalandor meg a munkás nem arra a legjobb. Ez az én véleményem. :whistle:
Termékezésben tényleg a legjobb, habár szerintem ez is szett függő már inkább. Viszont a jobb cuccokban nem értek egyet, mivel azt a szerencsés találat befolyásolja amire a kalandorbón tudtommal nincs hatással. Sérülés meg ismét kiküszöbölhető szettel, eldón katona vagyok és elég sokat secezem, mégsincs sérülésbeli problémám.
Erődharcon néhány ritka esettől eltekinve nem jó, pbzni egyenesen rossz, szettek miatt ez a sérülés dolog is hanyagolható. A termékezős karinak tényleg jó, de azzal meg az a baj hogy a fő karimon nem is emlékszem mikor szedtem valamit magamnak...
 

Kruikov

Az Admirális
Nagyon nehéz termékezni, kalandozni vele. A kalandorral sokkal jobb cuccokat és több terméket kapok munkában és szinte mindig sérülök a katonával míg a kalandorral soha ugyanazzal a szettel. Valóban nem rossz erődharcon, de a sok iris ígyis könnyen legyűr szóval nem kell nerfelni semmit.
A kalandornak a hotel helyett tényleg lehetne valami normálisabb és nagyobb kitérés erődharcon. A munkásnak is növelném a bónuszát építéskor.
Viszont alapvetően jó, hogy többféle lehetőség van és mindegyik kasztnak van előnye. Szerintem erődharcolni akarsz meg pb-zni orrba-szájba válassz katonát meg párbajhőst és ne sírj, hogy a kalandor meg a munkás nem arra a legjobb. Ez az én véleményem. :whistle:
A kalandor minegyik bónuszánál 10%-ról beszélünk. Gyakorlatilag elenyésző. A katonának 25%-os taktika bónusza van (ez a 10-nek több mint a 2x-ese). Elég lenne neki is a 10%. Az jó, hogy a karakterosztályok különböznek. Az már nem, az egyik irreális előnyöket élvez, a másik meg irreális hátrányokat szenved el a többivel szemben.
A munkás meg a párbajhős nagyjából jó és kiegyensúlyozott bónuszokkal rendelkezik. A katonát kellene nerfelni (ahogy Laci is mondta: "katona taktika bónuszt nerfelni kell. Ép bónuszt meg adjon csak erődharcon") a kalandort meg buffolni.
A lényeg, hogy egyik se legyen kiugróan erős vagy gyenge a többihez képest.
 

Harland David Sanders

Kentucky Colonel
Sziasztok!

Rengeteg ötletem van a játék fejlesztésével kapcsolatban.
Összegyűjtöttem néhányat, hadd osszam meg veletek őket!

1. A régi használhatatlan szettek újragondolása. Vagy kivenni őket már a játékból vagy javítani a bónuszaikon. Szegény bajszos sem tudja már hova tenni amit eladunk neki. Például a legrégebbi szettek (úri, mexikói, indián, sarlatán, stb.) szettbónuszatit megduplázhatnák, hogy még használhatóak legyenek.
Szerintem teljesen felesleges lenne 150-es szint feletti ruhák bevezetése, amikor a bónuszuk folyamatosan nő 150-es szint után is.
Lehetne új MPI-s erődharcos, termékszedős szett nem csak eventekkor hanem állandóan a boltokban és ezt a sok eventet el kellene felejteni, mert ami most még jó szett az 1-2 év után megint csak eggyel több kacat lesz a táskákban. Helyette kötvénnyel lehetne elfogadni szezonális (húsvéti, függetlenség napi, oktoberfest, stb.) kalandokat és ott olyan napi feladatokhoz hasonló kihívások kellenének amikért az új, jó szettrészeket lehetne kapni és sok tapasztalatpontot vagy TP növelő buffokat.
Fontos, hogy változatos, kreatív kalandok legyenek ezek és az event ideje alatt teljesíthetőek. Ezek is ösztönöznék a játékosokat a 0-24 párbaj, építés, 15 másodperces munka szentháromságból való kilépésre.


2. Kasztrework! A karakterosztályok egy nagyon jól kitalált, ötletes és értékes eleme a játéknak, de véleményem szerint a karakterosztályok szerinti előnyök nincsenek egyensúlyban és ez mindenképpen kiigazításra szorul. Ötleteim a következők:

Kalandor:
- terméktalálás 10%-ról 15%-ra növelném
- tárgytalálás 10%-ról 15%-ra növelném
- ingyenes hotelt megszűntetném, helyette minden teljesített kalandsor után a 3% tapasztalatpontbónuszt írnék jóvá következő szinthez, ami nagy szinteken már nagyon sokat érhetne
- csökkentett veszély 10%-ot meghagynám
- erődharc bónuszt meghagynám, de mellé adnék még +25% kitérést az erődharcokon

Párbajhős:
- sebesség 10%-ot meghagynám
- párbaj-motiváció 40%-ról 60%-ra növelném
- párbaj-jutalom 10%-ról 20%-ra növelném
- erődharc bónusz 10%-ról 15%-ra növelném a kritikus találat esélyét és a maximális életerő további sebzését is!
- párbaj hatósugárt meghagynám
- előrelátást megszűntetném, helyette 20% fellépés bónuszt adnék párbajoknál

Munkás:
- tapasztalat bónuszt 5%-ról 10%-ra növelném
- banki díjakat 2%-ról 4%-kal csökkenteném
- város kiépítése 5%-ról 10%-ra növelném a bevitt munkapontokat
- motiváció bónusz 10%-ról 20%-ra növelném
- erődharc bónusz célzás és kiérést 20%-ról 25%-ra növelném

Katona:
- életerő bónuszt meghagynám ahogy eddig, erődharcon további 10% bónuszt adnék az életerőpontra
- szintfeltételeket megszűntetném, helyette MPI-n 10% sebzés bónuszt adnék a balosoknak és 5% életerő bónuszt
- taktika bónusz párbajoknál 25%-ról 15%-ra csökkenteném
- erődharc bónuszt meghagynám 25%-on


3. Lehetne sokkal több TP a jutalom a munkák (2-3x), építés (1,5-2x), párbajok (2-3x), kalandok (3-6x), erődharcok (3-6x annyi, mint eddig) után mint eddig valamint az MPI-ért is járhatna tapasztalatpont.
Még szerintem így is is a nagyon nagy szinteken a belépési bónusz fog jobban számítani, ha nem lesz változtatás. Ezzel biztosan nőne az aktív játékoslétszám és nem csak mindenki 0-24-ben a templomot építené és 15 másodperces munkákat csinálna.


4. A teljesen újonnan regisztrált, kezdő játékosok minden szerveren a Mentsd meg a kocsmát 2 kaland teljesítése után kaphatnának 24 órás 1000%-os tp bónuszt és így ha ügyesek 1 nap alatt akár 80-100-as szintre is eljuthatnának és élményt szereznének a játékban, mert szegények kedvét elvenné, ha ő 20-as szintű csak a másik meg 220 így a kicsi nem hogy nullát, de mínusz kettőt ér vele szemben és még így sem érné őt utol valószínűleg soha, viszont ezzel a lépéssel a veteránok sem kerülnek hátrányba. Valamint a jelenlegi kb. 10 év helyett ha mondjuk csak 2-3 évbe telne a 250-es szint elérése nem hagynák itt annyian a játékot, mert "még elérhető cél" és próbálják elérni. Ehhez az előző pontban leírt változtatások szükségesek valamint még jobb TP farmoló szettek. Ha nem lesz változás ebben, akkor előbb-utóbb kihal a játék, mert 150-ről a 250-es szint fényév távolságra van, de aki 250-es, mert oly régóta játszik és csak a TP-t gyűjti túl nagy előnyben van.


5. Az aktív játékoslétszám növeléséhez ideje lenne a kisebb népességű világokról pl. Kentucky, Louisiana és Georgia-ról a költözést lehetővé tenni a nagy népességű világokra pl. Florida, Világ 1 és El Dorado.
Ezzel ott tovább nőhetne a játékoslétszám. Továbbá szerintem nagyon érdemes lenne YouTubeon, Steamen hirdetni a játékot vagy telefonos applikációt is létrehozni rá.
Úgy gondolom, hogy ezzel jobban ki lehetne aknázni a játékban rejlő lehetőségeket. Amennyi pénz, idő befektetéssel járna a fejlesztők részéről annak a többszörösét visszahozná ez szerintem 100%, mert a The West egy nagyon egyedi hangulatú játék és nagyon sokan nem ismerik még sem Magyarországon sem a nagyvilágban.


6. A grafika javítása! Szerintem nagyon jó a játék grafikája, de mindig van mit javítani. Gondoljunk csak bele hány éves a játék és azóta mennyit fejlődött a technika, milyen új, teljesen valósághű játékok léteznek már.
Itt az is elég lenne kezdetben, ha például MPI-n több pálya is létezne és azok közül lehetne választani a lobbyban, nem csak a kocsma-malom-bank lenne, ami most is van. Ötletek 5 mezős részhez: indiántábor-totemoszlop-kúria-gyapotföld-bánya, 4 mezős: vasútállomás-seriff-hotel-posta és lehetne 3-3 helyett 4-4 vagy 5-5 fős csapat is ezeken a pályákon, valamint a győzelemhez szükséges 35 maximum pont helyett lehetne 45 vagy 55 is a nagyobb izgalmakért és fordításokért.
Továbbá sokat hozzátenne az élményhez ha a régi Törvényen kívüli szett nagy erősítést kapna, hogy alkalmas legyen MPI-re vagy egy teljesen új MPI-s szett jönne a veteránboltba és minden lejátszott meccs után sok tapasztalatpont járna, de ezt már korábban is mondtam.


7. Erődharc grafika lehetne választani 2D-s és 3D-s nézet között is az erődről a harc alatt és a csapatok mozgásáról, valamint itt is jó lenne sokkal több jutalom (tapasztalat, kötvény), és ezeket csak akkor kapná meg a játékos, ha online legalább a harc idejének a fele alatt, hogy növekedjen az ON létszám és ne OFFok játszanak erődharcot. Valamint az erődök is különbözőek lehetnének. Például: 2 fallal körülvett, a zászló egy nagy torony tetején van, az erődfal téglalap alak helyett kör elhelyezkedésű, stb. szóval több más opció is elérhető legyen az építésekor és fejlesztésekor. Ezzel is új kihívások elé állítva a csapatokat, irányítókat taktikailag.


Hálásan köszönöm, hogy elolvastad és meghallgattál. Őszintén remélem, hogy a fejlesztők is elolvassák és ebben az irányban fejlesztik tovább a játékot mindannyiunk érdekében, hogy a játék 5 év múlva is élvezetes legyen. Minden jót további, jó játékot kívánok!

Üdvözlettel,
Harland David Sanders
 
Fent