Ötletek/javaslatok (új)

krcsirke

el pollo diablo
Tudom nem a legelegánsabb megoldás, de nekem egy lapfrissítés remekül működik a baloldali értesítés cunami ellen.
Maga az x ötlete nem rossz a munkáknál, de max úgy, ha rákérdezne visszavonás előtt.
Tomnak írtam az ötlettel kapcsolatban, meglássuk mi lesz.
 

DeletedUser17483

Vendég
hamár gondok vannak az erődharcokkal itt-ott ... miért költözést akartok? miért nem "világok harcát"? mpi-hez hasonlóan, innen is onnan is jöhetnének, pl Hawaii megtámadja Floridát ... Floridaiak csak védeni tudnak, Hawaiiak csak támadni, többi szeróról csak nézni tudnának, vagy tartalékos ranggal "megjelenni" (hogy azért valamennyire megmaradjon a 2 világ "ereje") vagyis, ha pl Flóról nem jönne elég ember akkor oda állhat egy V1-es is... szerintem eléggé meglendítené az összes világot és az erődharcokat is
nem lenne könnyű a kivitelezése, de nehéz sem szerintem, Awesomiát kéne kicsit átalakítani, ott a támadás rákattintása utána/közben kiadna egy kis ablakot hogy melyik világot szeretnéd megtámadni... és ugyanúgy oda kell menni harc kezdése elött ...
hívás persze kicsit gondos lehet, adott világ 3-4 naponta támadhat csak, hogy változatosabb tudjon lenni a harc .. és ne 24 hanem 23 óránként lehessen kihívni, ha 24 akkor egyre késöbb lenne mindig...
persze lennének nagy különbségek ha pl v1 megtámadná iowa-t vagy egy új világot ami elég gyenge ... de nem kötelező elmenni, nincs semmi tétje ...

remélem érhetően fogalmaztam :|

szerk:
vagy lehetne tétje is , egy kupa, ami bónuszt ad a világnak ... nem sokat pl +15% tp, +15% $, +40% regeneráció, +40% szerencse
a kupa a bónusszal addig marad ott amíg nem lesz sikertelen védése a világnak, de hogy ne legyen egy adott világnál túl sokáig havonta átvándorolna random másik világra
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

Kanyim

Veteran Member
"világok harcát"? mpi-hez hasonlóan, innen is onnan is jöhetnének, pl Hawaii megtámadja Floridát ... Floridaiak csak védeni tudnak, Hawaiiak csak támadni...
Awesomiát kéne kicsit átalakítani, ott a támadás rákattintása utána/közben kiadna egy kis ablakot hogy melyik világot szeretnéd megtámadni... és ugyanúgy oda kell menni harc kezdése előtt ...
hívás persze kicsit gondos lehet, adott világ 3-4 naponta támadhat csak, hogy változatosabb tudjon lenni a harc

Nekem tetszik ez az ötlet. Bár kérdés hogyan bírná a játék a világok közötti erődharcokat amikor VB-n néha a sima nagy erődöktől kifagyott :D
Írtad hogy a többi világról feltölteni az üres helyeket, de azt már szerintem végképp nem bírnák kezelni a szerverek.
Emiatt kellenének kritériumok vagy beállítások. Mert pl V1 + florin közepes harcok vannak, míg máshol kicsi erődök. Tehát ha ők támadnak meg bárkit azt legyőzik ha awesomiás nagy erődben lesz a harc. Akkor azt is nézni kéne hogy ha valakinek mind a 2 világon van karaktere akkor csak az egyikkel harcolhat. De ha a több világos karaktereket levonjuk sok világon kicsi mennyiséget se tudnának kiállítani..stb.

Valamilyen szisztéma kéne hogy pl egy világ csak bizonyos napokon szerepeljen ilyen harcokban, mert ha össze vissza lehetne hívogatni az felborítaná a világokon folyó harcokat. Awesomiás harcok is csak heti 1x-2x voltak. Valamint azt is nézni kéne hogy hol van erre igény. Pl egyik világ komolyan veszi, azt teszi meg aznapi főharcának, míg a másik világot nem is érdekli és ki sem áll arra a harcra. Vagy ha nem lehet föltölteni másik világokról a gyengébb világok csapatait akkor 1-2 alkalom után ráunnak az egyenlőtlen küzdelmekre.

nem kötelező elmenni, nincs semmi tétje ...

Ezt nem szabad így nézni, mert ha lesznek szervezési problémák, üresjáratok, akkor a jól szervezett világok simán lemondanak róla. Egy olyan világ ellen ahol káosz van, vagy pofozógép az ellen, egyszerűen elfogják engedni a harcokat, mert a maguk aznapi harca nagyobb kihívást jelent.

Mindenképpen jól átgondolt szisztémában lehetne csak bevezetni, nem úgy hogy egy világról lényegében bármelyik város kalaposa betámadhat egy másik világot. Pl V1 készülne egy lebeszélt, kiélezett csatára Floridával..de pont mielőtt hívnának egy geos kisváros fekete kalaposa betámadja florit.... Néhány ilyen esemény és könnyedén hanyagolják a szövetségek vezetői akik szeretnek előre tervezgetni.

Az hogy egy awesomiás harc érdekeljen valakit (még ha másik világos csapat elleni is) az kell hogy izgalmas legyen. Tehát ha nem tudják balanszozni az erőviszonyokat eleve reménytelen. Az sem megoldás hogy awesomiát kicsivé alakítják, mert ahol közepesben vannak a harcok nem fognak emiatt osztódni azokra a napokra.

Én ezt az egészet inkább egy időszakos, mini VB-nek tudnám elképzelni. Ahol a magyar bajnoki címért küzdenek a világok csapatai. (gyengébb világok összevonva természetesen)
(de szerintem jelenleg nem bírnák el azt a terhelést és emiatt nem fog az inno változásokat eszközölni)
 

DeletedUser17463

Vendég
Nekem tetszik ez az ötlet. Bár kérdés hogyan bírná a játék a világok közötti erődharcokat amikor VB-n néha a sima nagy erődöktől kifagyott :D
Írtad hogy a többi világról feltölteni az üres helyeket, de azt már szerintem végképp nem bírnák kezelni a szerverek.
Emiatt kellenének kritériumok vagy beállítások. Mert pl V1 + florin közepes harcok vannak, míg máshol kicsi erődök. Tehát ha ők támadnak meg bárkit azt legyőzik ha awesomiás nagy erődben lesz a harc. Akkor azt is nézni kéne hogy ha valakinek mind a 2 világon van karaktere akkor csak az egyikkel harcolhat. De ha a több világos karaktereket levonjuk sok világon kicsi mennyiséget se tudnának kiállítani..stb.

Valamilyen szisztéma kéne hogy pl egy világ csak bizonyos napokon szerepeljen ilyen harcokban, mert ha össze vissza lehetne hívogatni az felborítaná a világokon folyó harcokat. Awesomiás harcok is csak heti 1x-2x voltak. Valamint azt is nézni kéne hogy hol van erre igény. Pl egyik világ komolyan veszi, azt teszi meg aznapi főharcának, míg a másik világot nem is érdekli és ki sem áll arra a harcra. Vagy ha nem lehet föltölteni másik világokról a gyengébb világok csapatait akkor 1-2 alkalom után ráunnak az egyenlőtlen küzdelmekre.



Ezt nem szabad így nézni, mert ha lesznek szervezési problémák, üresjáratok, akkor a jól szervezett világok simán lemondanak róla. Egy olyan világ ellen ahol káosz van, vagy pofozógép az ellen, egyszerűen elfogják engedni a harcokat, mert a maguk aznapi harca nagyobb kihívást jelent.

Mindenképpen jól átgondolt szisztémában lehetne csak bevezetni, nem úgy hogy egy világról lényegében bármelyik város kalaposa betámadhat egy másik világot. Pl V1 készülne egy lebeszélt, kiélezett csatára Floridával..de pont mielőtt hívnának egy geos kisváros fekete kalaposa betámadja florit.... Néhány ilyen esemény és könnyedén hanyagolják a szövetségek vezetői akik szeretnek előre tervezgetni.

Az hogy egy awesomiás harc érdekeljen valakit (még ha másik világos csapat elleni is) az kell hogy izgalmas legyen. Tehát ha nem tudják balanszozni az erőviszonyokat eleve reménytelen. Az sem megoldás hogy awesomiát kicsivé alakítják, mert ahol közepesben vannak a harcok nem fognak emiatt osztódni azokra a napokra.

Én ezt az egészet inkább egy időszakos, mini VB-nek tudnám elképzelni. Ahol a magyar bajnoki címért küzdenek a világok csapatai. (gyengébb világok összevonva természetesen)
(de szerintem jelenleg nem bírnák el azt a terhelést és emiatt nem fog az inno változásokat eszközölni)

Ilyen "világok harca" elméleti síkon jó ötlet, de szerintem nincs rá igény és gyakorlatilag sem érdekelne sok embert.
Aki a saját világán nem jár, vagy csak évente kétszer harcra, az ilyenre sem menne.
Talán az Awesomnias adminos harcokat kéne felújítani.

Holland világon most kezdődik egy VB-hez hasonló házi erődharc bajnokság, a VB-hez hasonló feltételekkel, külön világon -, talán azt kéne lemásolni :P
Húsvétig jó móka lenne.
 

DeletedUser

Vendég
Hello

Azt javasolnám, hogy amikor ki kell nyomnunk egy 1 órás munkát, pl 15, 30 percnél, ugyanúgy adjon 15, 30 percnyi elvégzett munkáért jutalmat, mint ahogy a templomépítésnél. Továbbá ha már kapunk 15, 30 perces templomépítésnél jutalmat, kilehetne bővíteni ezt 45 percnyire is, illetve munkáknál 10,20,30,40,50 percnyi elvégzett időre is. Értem? Ha nem, megpróbálhatom kevésbé kacifántosan megírni.
 

DeletedUser17665

Vendég
Értem, hogy mire gondolsz, de gondold át, gondoljuk át egyszerre a témát.

Építés: minimális Fix munkapont szükséges hozzá, és csak TP-t ad. 15-30 perces és az 1 órási kategória van.
pl.: 1hs működik, mint írtad, ha megszakítod, és eltelt pl 30p jutalom esetén 1h időből 32 p akkor megkapod a 30perces jutalmát. Amiért nem kapsz 45 percért jutalmat, az valószínű azért lehet, mert csak 15 és 30perces (illetve 1h) cselekvés lehet a játékban templomépítés esetén. Csak akkor kaphatsz 45p után TP-t a templomból, ha lenne ilyen opcióra lehetőség, hogy 45p munkát elvállalni. Ezt a részét, akár lehet is továbbítani.

De

Sima munkánál nem ennyire egyszerű.
Oka: Eltudod vállalni a melót minimális fix munkapont nélkül is. Azaz, ha te a dinamit munkát elvállalod középen, akkor abban az esetben, ha nem adsz hozzá csak 10-20 munkapontot, és igényel 1k-t, akkor azonnal hotelbe tesz a rendszer a munkavégzés után. Lehetőség van 15s, 10p és 1hra a játékban.
Tegyük fel, kijelöltél 1h melót középen, maradjunk a dinamitnál. Ha te 0 ponttal végzed a munkát, és benézted, hogy véletlenül jelölted ki, mert aligátorozni akartál volna, 30p elteltével veszed észre, hogy a legveszélyesebb munkát tolod, mikor nem is azt kellene csinálnod, és visszavonod a munkát, és tegyük fel, hogy bent van a fent említett szisztémád, a karakter a hotelbe kerül. Se energia, se pénz, se tp, se semmi jutalom nincs utána, mert kiütött a munka. (Templomépítése pedig nem üt ki.) Nem véletlenül van valószínű így beállítva, hogy, ha visszavonsz egy egyszerű munkavégzést, ne kapj jutalmat/jelentést. Mert itt rengeteg veszéllyel kell számolni.

A munkák a karaktered szintjéhez(/munkaponthoz, de most a nagyobb hangsúly a szintnél van a példáimnál, hogy érthető legyen) vannak igazítva, míg a templomépítés nem igazán, ott a pontjaidtól, és a ruháidtól függ, hogy miként tudod építeni a templomot. Emelet, a sima munkáknál nincs korlát a munkapont végzés szempontjából, ha a szint megvan simán tudod végezni a cselekvést, de a templomépítés éppen a munkapont függvénye, azaz korlát van.

Csak akkor működne a szisztémád rendes hétköznapi térképes munkáknál, ha a munkáknál csak fix munkapont követelmény lenne.

Összegezve, csak ezért kapsz jutalmat templomépítés során, ha visszavonod a munkavégzést, míg munka esetén nem.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

Kenneth G

Kroki-fan
Pedig anno a 2.0 frissítés előtt ez még működött.
Elég érdekes az, ha csak valaki fél óra múlva veszi észre, hogy rossz munkát rakott.
Templomépítésnél idő kell a leginkább. Másrészt miért jutalmazhat akkor 15 percnél és 30 percnél, és visszavont munkánál miért nem?
Támogatom.
 

DeletedUser17665

Vendég
Elég érdekes az, ha csak valaki fél óra múlva veszi észre, hogy rossz munkát rakott.
Én főként a játékot teloról kezelem, simán félre kattintok ott. :D

Pedig anno a 2.0 frissítés előtt ez még működött.
Templomépítésnél idő kell a leginkább. Másrészt miért jutalmazhat akkor 15 percnél és 30 percnél, és visszavont munkánál miért nem?

"A 2.04-es frissítés óta a munkákat két módon végezheted el:

  1. elérted a szükséges szintet,
  2. elegendő munkapontod van hozzá."
Idézett a wikiből. Nekem úgy rémlik, hogy a 2.0 előtt nem szintekhez voltak kötve a munkák, hanem a munkapontokhoz, ezért adhatott rendes munkánál is jutalmat, míg most a szintkorlát miatt nem. Ha pl.: 135ös vagy és eléred a dinamitot (nem tom fejből h mennyitől érhető el, csak egy példa), de munkapontod nincs hozzá, ettől függetlenül a munkát letudod nyomni, de az eredmény katasztrofális lesz, mert újra megismétlem munkapontod nincs hozzá. Ezért van így beállítva, ahogy. A templom esetén, csak 1 fix munkapont kell, míg a munkavégzés során fix szint v munkapont. A templom esetén szintenként kell 15 munkapont (egyetlen korlát benne), míg a rendes normális munkáknál, épp a karakterszint miatt nincs rá lehetőség. A fix, és a nem fix munkapont a lényeg. A fixnél tudod előre a kimenetelét, a nem fixnél nem (gondolkozzatok 100-120as karakterekkel). Ha fix lenne a munkáknál is, és a karakterszint nem számítana, akkor megoldható lehetne, hogy 30p után is kapj jutalmat 1h munkavégzés visszavonása esetén.

A témával kapcsolatban a többi részét az előző posztomnál leírtam, így nem írom le újból, időhiány miatt. :)
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

krcsirke

el pollo diablo
Munkáknál jelenleg 15 másodperces, 10 perces és 1 órás kategória van. Ha megszakítjuk, valamelyikhez esnie kell. Adott esetben 15 másodpercesnek nem sokan örülnének (1 energia bukás, mert mégse akarom azt a munkát, de eltelt belőle 15 másodperc). Maradt a 10 perces. Kalandba szoktam egyedül 10 perceseket végezni, ha bizonyos munkaidőt kér ami óra alatti (félórásnál nem biztos, nem ritka, hogy egy órást teszek be), ezen kívül sosem használom én. Lehet lenne rá igény, de tudom, másra gondolt az ötletadó. Kellene hozzá akkor több munkaidő lehetőség, de sajnos nem biztos hogy várható, mivel akkor az egész játékot át kellene dolgozni. 15 másodperces munka szinthez nincs kötve, 10 perceshez 10es szint kell, óráshoz 20as. Kezdő játékosnak fontos a gyors játékmenet a játék elején, hiszen az első tapasztalatok döntik el, hogy marad még vagy sem. Tehát nem kevés munkával, átgondolással járna ez. De magát az ötletet támogatom, hátha lesz a közeljövőben egy 3.0-ás ráncfelvarrás, és előveszik az ötletet.
 

DeletedUser17665

Vendég
Igen. 3.0-nál lenne rá esély a munkaidők bővítésére, de a jelenlegi 2.0 verzióknál nem várható, hogy ilyesmikbe hozzányúlnának.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Ertem amit leirtal Sparrow.

Velem sokszor megtortent az, hogy kinyomtam a munkat 30-40-50 perceknel, mert epp piacolnom kellett valakivel, aki sietett. Sok kicsi sokra megy.
Nem hiszem, hogy sok ember rak be veletlen veszelyes munkakat, majd rajon hogy hopp megse azt kellett volna.
 

krcsirke

el pollo diablo
Új továbbítandó ötlet: Legyen a képernyő baloldalán megjelenő gyorsmunkajelentések mellett egy kis iksz (ami olvasottá teszi az összeset), hogy ne kelljen 15mp-zésnél kattingatni ezerszer ha el akarom tüntetni őket.
Tudom nem a legelegánsabb megoldás, de nekem egy lapfrissítés remekül működik a baloldali értesítés cunami ellen.
Maga az x ötlete nem rossz a munkáknál, de max úgy, ha rákérdezne visszavonás előtt.
Tomnak írtam az ötlettel kapcsolatban, meglássuk mi lesz.

Igaz kellett hozzá idő, de megérkezett: https://greasyfork.org/hu/scripts/7238-twleotools

HideNotis
Click on the button to hide the job notifications.
Ugpw6jo.png


Opera alatt megy, Firefoxnál nálam valamiért nem akar, írtam Tomnak, de remélem utóbbi is meglesz oldva. Remélem mindenki elégedett.
 

DeletedUser17537

Vendég
Hali :)
Nekem az fordult meg a fejemben látva a sok pénzcserét,hogy lehetne erre 1 külön épület(hasonlóan a grepolishoz,mely inno játék és ott a nyersagot lehet cserélni,ugyan csak 1 világban,de lehet).
Tehát,lenne pl. egy kereskedős valami,ahol mindenki tehetni ajánlatot,hogy ennyi pénzt ad itt és ennyit kér itt,a pénzcsere pedig akkor történik meg,ha a másik fél rámegy,ahogyan a piacnál is.
Előnyök:
-nincs lopás
-könnyebb pénzcsere
Hátrányok:
-
 

DeletedUser17614

Vendég
Bár nekem az ötlet nagyon tetszik, de én szerintem ez nem fog megvalósulni. Nem tudom, hogy mennyire lehet nehéz ezt kivitelezni (nem értek annyira hozzá), de látok benne nehézséget.
Pl. először is beállítani, hogy minden szerver csak azt a pénzcserét lássa, amit el tud fogadni... Ha florin felraknak egyet és úgy, hogy eldon kérik, akkor eldos lássa csak azt...
A másik: mi van akkor, ha valaki látja a hirdetést, s közben nincs jelen floridán? (előző példa)
Én úgy érzem ezzel lennének nehézségek.De teljes mértékben támogatnám, ha lenne rá esély.
 

DeletedUser17614

Vendég
Nem tudom mennyire lehetne kivitelezni, vagy mennyire érdekelné a játékosokat (meg főleg ugye a nagyurat ott fenn..), de szerintem nem lenne rossz behozni egy utazó szabót, vagy valami hasonlót. A régebbi szetteket visszavenné, akár kötiért, akár dolcsiért, s így a lebontás hátrányait is kikerüljük (nem lehetne eladni, mert kiment a divatból). És nem lenne ennyi szett a játékban, mivel lassacskán mindenki beadná a régi, kikopott dolgokat. Inno meghatározna egy fix összeget, mint pl karácsonykor (13-as ruhákért pl 20 kötit kapsz, CSAK példa). Szerintem járható lenne...
 
Fent