• Nem szereted a havat? Kapcsold ki:

Ötletek/javaslatok (új)

Skeepy

New Member
Sziasztok!

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy most eléggé fellendítette a világunkat ez a karácsonyi csomagvétel.

Ebből adódott két ötletem.

1. a nagyon régi 2016-os szettek pl nem lehetne berakni a dropba? kis találati eséllyel. Megmozgatná kicsit a szervert és élményt adna.
2. az MPI nagyon kihalt. szintén a csomagokból jött az ötlet, hogy adhatna véletlen szerűen ilyen csomagokat, mint most a zsákmányt és a veterán pontokon lehetne akár azokat is venni. így újra lenne értelme ennek a funkciónak :)

Nem tudom mennyire hajlik a cég az ilyen jellegű befektetésekre, de szerintem nagyon sokat lendítene a játék élményen ami új regisztrálókat és mégtöbb játékost vonzana. Ez pedig még több rög eladást hosszú távon :)

Üdv
Skeepy
 

Gerry Soprano

Well-Known Member
1. a nagyon régi 2016-os szettek pl nem lehetne berakni a dropba? kis találati eséllyel. Megmozgatná kicsit a szervert és élményt adna.
2. az MPI nagyon kihalt. szintén a csomagokból jött az ötlet, hogy adhatna véletlen szerűen ilyen csomagokat, mint most a zsákmányt és a veterán pontokon lehetne akár azokat is venni. így újra lenne értelme ennek a funkciónak :)
Ebben csak azt nme értem, hogy egy 2016-os szett miben lendítené fel a játékot, hiszen azoknál már van jobb a játékban... most mit kezdesz mondjuk egy táncos cipővel? azóta jött már a ponce, gnóm, szeszcsempész és mind jobb nála.. És hát nyílván nem minden második munka dobálná ezeket, és ha mondjuk

Az viszont jó lenne ha a veteránpontból lehetne venni valami érdekeset is, ugyanis amik legutóbb bekerültek már megint nem jók semmire...


DE előb szerintem inkább arra kellene kitalálniuk valamit, hogy egy világ ne fusson le fél év alatt ;)
 

Skeepy

New Member
Ebben csak azt nme értem, hogy egy 2016-os szett miben lendítené fel a játékot, hiszen azoknál már van jobb a játékban... most mit kezdesz mondjuk egy táncos cipővel? azóta jött már a ponce, gnóm, szeszcsempész és mind jobb nála.. És hát nyílván nem minden második munka dobálná ezeket, és ha mondjuk

Az viszont jó lenne ha a veteránpontból lehetne venni valami érdekeset is, ugyanis amik legutóbb bekerültek már megint nem jók semmire...


DE előb szerintem inkább arra kellene kitalálniuk valamit, hogy egy világ ne fusson le fél év alatt ;)

Nyílván sokkal jobb lenne a 2017-es vagy 18-as szett a játékba, de arra nem sok esélyt látok. ezeket viszont az új regisztrálók is megtalálhatják, fejleszthetik... Jackon pl már csak horror áron és hetek alatt tudsz összeszedni bármilyen szettet, ha egyáltalán van teljes szett a világban. minden évben lehetne folytatni. az utolsót bele integrálni. ha más nem legalább egy kis változatosság lenne... nem csak az alap tárgyakat találhatnád meló közben
 

Enzo di Rosetti

Active Member
Sokan megbánják ,hogy kezdéskor rossz kasztot választanak. Például kezdő játékosok még nem nagyon értik a játék menetét, így ők nem tudnak teljesen tudatosan, maguknak megfelelően választani. Legtöbbször megbánják.

Arra gondoltam ,hogy 150 szinttől lehetőség legyen még egyszer kasztot váltani. Akár kalandon keresztül, akár rögért/kötvényért, bárhogy. Az biztos ,hogy lenne rá igény.

Azért ,hogy ne legyen ebből katasztrófa, mindenképpen 150 szinttől lehessen kasztot cserélni, és csak egyszer. Akár a név váltás, azt is csak egyszer lehet alkalmazni.

Előny: -Nem kellene régi karaktereinket törölni, hogy Arizonán felhúzzunk egyet építéssel, majd átköltöztessük Flóra vagy Eldóra. Csak mert megbántuk a kasztunk amit 2012,2013,2014ben választottunk.

Szerintem egy korrekt húzás lenne a fejlesztőktől, ha ezt meg merik lépni.
 
Utoljára szerkesztve:

Enzo di Rosetti

Active Member
Nos mivel az előző ötleteim hatalmas sikereket értek el, úgy gondoltam írok még egyet.

Szóval a párbaj kicsit unalmas így. Csak kézre,vállra, fejre lehet lőni. Évek alatt már nagyon egyhangú lett.

Az lenne az ötletem ,hogy lehessen lábujjra is lőni/ütni. Fixen találni lehessen rá ,de a sebzés nagyon kevés legyen.

nagyon izgike lenne tőle a pb.

#labujjak
 

Csiliz

New Member
A Kalandkönyvet nézegetve egy elég nagy problémát fedeztem fel. Igaz, hogy a könyvben megtalálható az összes folyamataban lévő és lezárt kaland, de a lezárt kalandoknál az ember nem tudja, hogy az adott kalandnak valóban a végére ért vagy sem. Jó lenne ezt valami módon jelezni!!
 

Enzo di Rosetti

Active Member
DÖNTÖTTEM!

Mivel a párbajjal csak a gond van. Fejlesztés ügyileg is, játékos ügyileg is ezért úgy döntöttem legyen párbaj törlés. Szóval töröljük ki a játékból a párbajt mintha sosem létezett volna. A konfliktusok alapja ,hogy egy játékos kiüt egy másikat és ezért megy a rage a kocsmában.

Előnyök:
- Nem kell egymást szidni a chaten.
- Nem kell foglalkozni a fejlesztőknek a pb. szint problémával.
- Több ép töltőnk marad.

Hátrányok:
- A polírozó követ és haverjait át kellene alakítani valami másra.

#töröljükapbt
 

Old Bear Hunter

Active Member
DÖNTÖTTEM!

Mivel a párbajjal csak a gond van. Fejlesztés ügyileg is, játékos ügyileg is ezért úgy döntöttem legyen párbaj törlés. Szóval töröljük ki a játékból a párbajt mintha sosem létezett volna. A konfliktusok alapja ,hogy egy játékos kiüt egy másikat és ezért megy a rage a kocsmában.

Előnyök:
- Nem kell egymást szidni a chaten.
- Nem kell foglalkozni a fejlesztőknek a pb. szint problémával.
- Több ép töltőnk marad.

Hátrányok:
- A polírozó követ és haverjait át kellene alakítani valami másra.

#töröljükapbt
És akkor mi értelme lenne a játéknak? Mintha CS-ből, vagy PUBG-ból kivennék a lövés okozta sebzést. :D Azért a játék alap elemeit ne szedjük már ki.

#nelegyünkmáridióták
 

Krisztoph Snow

Well-Known Member
The West Csapat
TW Times szerkesztő
DÖNTÖTTEM!

Mivel a párbajjal csak a gond van. Fejlesztés ügyileg is, játékos ügyileg is ezért úgy döntöttem legyen párbaj törlés. Szóval töröljük ki a játékból a párbajt mintha sosem létezett volna. A konfliktusok alapja ,hogy egy játékos kiüt egy másikat és ezért megy a rage a kocsmában.

Előnyök:
- Nem kell egymást szidni a chaten.
- Nem kell foglalkozni a fejlesztőknek a pb. szint problémával.
- Több ép töltőnk marad.

Hátrányok:
- A polírozó követ és haverjait át kellene alakítani valami másra.

#töröljükapbt

Támogatom.

Miért?

Csak!

Legalább nem kellene három naponta KIÜTTETNI magamat...

:)

#maradjonmegcsakazerődharc
 

Syrossian

Member
Sziasztok, én azért minden hiányossága ellenére szeretem ezt a játékot úgyhogy ne zárjuk be. :D A javaslatom pedig az lenne, hogy a jelentéseknél lehetne egy "Olvasottnak jelölés" opció, a sok 15mp-es munkákat ami lenyom az ember egymás után pár kattintással el lehetne intézni. Minimális ráfordítás, maximális élvezet. :)
 

Enzo di Rosetti

Active Member
Újabb ötlettel jöttem.

Szerintem a négy szélső megyét le kellene törölni a játékból. http://prntscr.com/mbohm6 (Pirosan jelölve)
2019-ben már nincs kedvünk ennyit futkorászni.

Előnyök:
- Összetömörülnek a játékosok.
- A négy szélső megyében többet nem kell a városalapítóknak szenvedni a város vezetésével.
- Erődök is eltűnnek végre, ami erőszakot szül.

Hátrányok:
- Kevesebb lesz a sivatag
 

Lucifer

Active Member
Sziasztok, én azért minden hiányossága ellenére szeretem ezt a játékot úgyhogy ne zárjuk be. :D A javaslatom pedig az lenne, hogy a jelentéseknél lehetne egy "Olvasottnak jelölés" opció, a sok 15mp-es munkákat ami lenyom az ember egymás után pár kattintással el lehetne intézni. Minimális ráfordítás, maximális élvezet. :)
Szia!

Amennyiben nem akarod megtartani azokat a jelentéseket, akkor kiválasztod a "Munkák" menüpontot a jelentéseknél és aztán az összes törlését. Így minden munka jelentés törlődik egyetlen kattintásra :) Persze ez csak akkor érvényes, ha nem szeretnéd megtartani őket.
 

Lucifer

Active Member
Újabb ötlettel jöttem.

Szerintem a négy szélső megyét le kellene törölni a játékból. http://prntscr.com/mbohm6 (Pirosan jelölve)
2019-ben már nincs kedvünk ennyit futkorászni.

Előnyök:
- Összetömörülnek a játékosok.
- A négy szélső megyében többet nem kell a városalapítóknak szenvedni a város vezetésével.
- Erődök is eltűnnek végre, ami erőszakot szül.

Hátrányok:
- Kevesebb lesz a sivatag
Kedves Enzo!

Szeretném felhívni a figyelmedet, hogy a fórum topicjainak indokolatlan használata büntetést vonhat maga után.

Üdvözlettel, Lucifer
A The West Csapata
 

OwN3D

Member
Volt már olyan ötlet, amit ide írtak és megvalósult? :D

Nekem is lenne egy tucat, de hasonlót már leírtak 100x és egyik se valósult meg kb.
Most össze szedtem párat:
  1. Karakter osztály változtatás, mert attól hogy valaki munkás attól elmehet bankrablónak is :D
  2. A szettek egységesítése, hogy a régiek is felérjenek az újakkal vagy az újak legyenek olyanok mint a régiek - meg megszerezhetőek, ne csak karikor-
  3. Fejlesztett tárgyak vissza fejlesztése vagy eladhatóvá tétele
  4. Erődharc részvétel növelése valami motivációval, illetve képesség pontok és karakter bónok változtatása
  5. MPI jutalmak növelése és mondjuk korrigálás is ráférne, mert kicsit pay2win lett (wright, luci rögért és van esélyed)
  6. Alap ruhák használhatóvá tevése mert munka dobja, de csak a bajszosnak kell
  7. Párbaj taktika változtatása 1.0ról :D
  8. Világok közötti szabad népesség áramlás - így kialakulhatna 4 működőképes világ szerintem - UNIÓ
  9. Egy világon lehetne mondjuk több karaktered, de csak 1x-e 1el tudnál dolgozni - így nem lenne multi
  10. Póker vissza hozatala - nem bugosan, vagy itt a piros hol a piros vagy valami fun factos játék
  11. A játékbeli pénz értékének növelése se lenne rossz :D kicsit reálisabb lenne, ha nem 1 millió $ lenne egy fegyver, hanem csak 100.000$ csak annak a megszerzése ugyan annyi idő lenne mint az 1 misi :D mindennek az árát és a pénzét csökkenteni 1 helyiértékkel és már jók is lennénk. - kb nem sokáig tartana
  12. Eredmények közül vannak érdekesek, meg hasznosak viszont belehetne vezetni még jó párat. 50k fejpénz kitűzés pl nagyon könnyű, de mondjuk az 1500 pb, 1000 találat erődharcon stb bővíthető lenne
Lehet kihagytam valamit, de ez pont 1 tucat vagyis 12 pont, amit szerintem jó lenne ha megvalósítanának. (lehet március 15.-én kellett volna megírni)

Üdv.: OwN3D
 

Pachee

Member
Szerintem teljesen mindegy, hogy március 15-én, karácsonykor, húsvétkor vagy Isten tudja mikor írsz ide ilyen csuda ötleteket, ugyanis az Inno, illetve a West fejlesztőbrigádja (szerintem nincs is ilyen...) magasról tesz rá, hogy mit szeretnének az emberek. Mikor hallgattak utoljára az emberekre? Mikor vették figyelembe, hogy mit szeretnénk? Pontosan, soha... Arról nem beszélve, hogy maguktól annyi kreativitásuk sincs, mint egy fűszálnak. Sajnos ez a játék elúszott, akik még itt vagyunk és élvezzük eme csodás készítményt, mi is csak a társaságért vagy esetleg a rutin miatt vagyunk már itt. Szóval ja, most te is és én is elcsesztünk 5 percet az életünkből, kb. ennyit ért a billentyűkoptatásunk... :( Éljen az Inno mindörökké!
 

Enzo di Rosetti

Active Member
Nem indokolatlanul használtam a fórumot.

Először sok normális ötletet írtam. PB szint csökkentéssel kapcsolatban. Ezt összes világon támogatták, külföldön is jöttek rá ötletek. (pl.: YAGÉ rework.) Aztán 150 szinttől legyen egy új választásunk karakter kaszt ügyben. Régen is meg volt oldva a karakter kaszt változtatás rögért, úgy hogy ne mondja nekem senki ,hogy nem lehet megoldani. Szintén sokan támogatták több világon ezt az ötletet. stb.

Egyébként nem csak hasamra csaptam és kitaláltam ,hogy jajj pbszintcsökkentéskarakterkasztváltás hanem felmentem minden világra és megkérdeztem a játékosok véleményét. Mit lehetne újítani? Ez az ötlet nektek tetszik? Miben változtatnátok benne?

Mivel nem lettek a játékos közösség ötletei figyelembe, egy darab válasz sem jött support tagtól AZ ÉRTELMES "INDOKOLT" ÖTLETEKRE, ezért úgy gondoltam feldobom picit iróniával ezt a semmittevést.

Erre bezzeg jött válasz, de a normális ötletekre semmi. Természetesen én ezt tudtam, hogy az "indokolatlan" dolgokra fog válasz jönni. Csak rá szerettem volna világítani a dolgokra, ez sikerült. Köszönöm.

Több ötletet nem írok, és nem is fogok senkit megkérdezni arról ,hogy mivel lehetne előre lendíteni a játékot.
Várom a további rögös tartalmakat a maradék 1k játékossal ami 2019-ben maradt.

Összes büntetést vállalom.

Enzo dR.