Általános beszélgetés a JÁTÉKkal kapcsolatban

Deleted User - 779988

Vendég
Kedves Klar!

Trend lett "utálni"/"semmibe nézni" a fejlesztőket, de ők sem rendelkeznek teljeskörű döntési joggal, beosztottak ők is. Megcsinálják adott keretek között azt, amit számukra kitűznek feladatként. ... Kihangsúlyoznám, hogy ezzel nem a döntéshozókat védem, csupán világossá teszem, hogy nem a programozó vagy a Support csapatokon múlik, hogy melyik ötlet valósul meg vagy sem.

Először is, szeretném megköszönni, hogy rámutattál erre. Korábban leginkább a Supportot érték ezek a kritikák. Szerencsére, mára többnyire visszaszorult ez. Mostanság a fejlesztő csapat került a célpontba. De belátom, ez is hibás döntés volt.

Az főbűnös maga az INNOGames. A jövőben ennek fényében fogok tevékenykedni.

Ha én önkényesen megnyitnám az összes kevés játékossal rendelkező szerverről a költözési lehetőséget, akkor azzal szerződést szegnék és meglenne a következménye.

Megértem, ha nem teszed meg. Hadd enyhítsem a terheidet. Összevonom én a világokat.

Személyes vélemény az, hogy a kasztváltás nem fog bekövetkezni, túlságosan erőforrás igényes illetve minden lehetséges problémára is megoldást kellene találni. Ennek ellenére könnyen tévedhetek, nem vagyok programozó, nem ismerem a játék forráskódját sem de annyiban biztos vagyok, hogy ez nem egy egyszerű feladat kivitelezés szempontjából. Ettől függetlenül én is örülnék annak, ha lehetne karakterosztályt váltani, még ha aranyrögbe is kerülne vagy le lenne korlátozva az, hogy mondjuk félévente-évente egyszer lehet csupán.

Mivel úgy sem történik meg, sok szót nem érdemes fecsérelni rá. Az sem lenne megoldás, ha a jelenlegi rendszerbe dobnák be. Akkor pedig értelmét vesztené(többnyire), ha kiegyensúlyoznák a kasztokat.

Mindkettő nagy munka, s a váltós verzió kizárja a másik szükségességét. Viszont ez pedig csupán elkendőzné a problémákat. (Egy időre...)


Erődharcok szempontjából sokan a leggyengébbnek a kalandorokat tartják, én is ezen voltam egy ideig, de a kalandorok hasznossága nem a statisztikában nyilvánul meg, talán ezért sem szeretik sokan. A számokban az nem jelenik meg, hogy azért változott meg a harc végkimenetele, mert valaki bebónolt és megmaradt a szektor/torony vagy éppen a zászló. Ugyanakkor az idegen hotelekben való alvás teljesen felesleges, haszontalan volt négy évvel ezelőtt is.
Sziasztok!

Én nem a párbajos vonulatot képviselem, de az erődharcok szempontjából is kívánna némi korrigálni valót a játék.

A párbajhős, katona, és munkás bónuszait rendben lévőknek gondolom, viszont egy kalandorral erődharcolni kissé olyan, mintha zöldfülűként, karakterosztály nélkül harcolna az ember.

Nincs bónuszod az értékeidre, nincs lehetőséged nagyobbat sebezni, nincs több életerőpontod.
Egy dolog van: a "szellem-effektus". Ami vagy bejön, vagy nem.
Gyakorta megtörténik, hogy 10-15k hp-ról elpárolognak az egyébként normális szettekben harcoló kalandorok, úgy, hogy igen messziről kapják az áldást, amit kissé nevetségesnek tartok, főleg h a távolsági-büntetési rendszer át lett már dolgozva.

Mostanában a következő a trend:
Ha valaki erődharcolni szeretne, de kalandorral játszik, az kénytelen törölni azt, és húzni bármi mást, a másik háromból választva.

Egyedül talán a maciszett+gringó és szétthúzott ruhaszett segít rajta, de az se mindig.
Gyakorta látok a statisztikában olyat, hogy 15k épje van a kalandortanknak, bekap 8 találatot, tér 10-et, és köszöntük a részvételt.
Sebzés szempontjából pedig egy 150-es kalandor iris széthúzott cuccokkal, uniós nélkül, kb egy 120-130 körüli munkás-párbajos szintjét hozza.

Szerintem ez nem fair a játékosokkal szemben, akik számára maga a játék is közvetve sugallta, hogy "jó buli lesz" kalandornak lenni a vadnyugaton.
Valóban jó, ha nem szeretne az ember részt venni az erődharcokban.

Ha nem lehetséges a karakterosztályok megváltoztatása, akkor ideje lenne a bónuszokat aktualizálni oly módon, hogy az összes karakterosztály használható lehessen a PvP bármely aspektusában, legyenek erre vonatkozóan egyedi bónuszaik, amelyek más és más szituációban jelentenének előnyt a csapat számára.
Felettébb felháborítónak tartom, hogy újra és újra ezzel kell szembesülnöm. A kalandort csak azok szólják le, akik sose érezhették igazi erejét. Hadd másoljam be a kalandornak a bónuszait:

Az esély, hogy munka közben termékeket találj 10%-kal nő.
Az esély, hogy munka közben tárgyakat találj 10%-kal nő.
Idegen hotelekben 2. szintig ingyen alhatsz.
A sérülési kockázat 10%-kal csökken a munkáknál.
Az erődharc azonos körében elért 2. találattól kezdve 25% esélyed van arra, hogy egyáltalán ne találjanak el többet az adott körben.

BÁRKI, aki játszott a játékkal, felismeri ezeknek a superior jellegét. A játéknak 4 fő iránya van, ebből a 2 legfontosabb részén teljesít kiválóan!

Munka: több tárgyat, illetve terméket találhatsz. Ez pedig egyértelműen több pénzt is jelent. Sőt, még kevesebbet sebződsz a munkáknál. Minek után több éve kivették a munka általi ko védelmet, ez csak erősebbé tette ezen képességét, hiszen gyakorlatilag halhatatlan.

Erődharc: az erődharc egy csapatjáték. Aki ezt belátja, az azt is belátja, hogy a kalandor egy nagyon fontos szereplője az erődharcnak. Ha nem lennének kalandorok, akkor gyakorlatilag végig lehetne mindenhol menni. De épp ebben játszanak ők szerepet. Lelassítják az ellenséges erőket.
Aki pedig nem látja be, annak hiába mondanék bármit.

Ezen kívül van még a párbaj és a templom építés. Sose mondta senki, hogy ezekre jó lenne a kalandor, így aki ezeken a területeken panaszkodik a bónusz nem létezése miatt, az magát jellemzi.

(Mivel a role-k nem befolyásolják az MPI teljesítményt, nem sorolom ide)

Maradt az igyenes hotel. Kifejezni nem tudom, hogy mennyire sértő ezen kijelentésed. Sokunk a mélyszegénységben vészeljük át a napokat. Ennek ellenére, még a lakhatásunkat is elvennéd. Hát kérlek szépen, ez már átlép egy határt. STOP KLAR!
 
Fent