Kibeszélő 2.134-es frissítés

Kasza1987

Veteran Member
Nagyon szépen köszönjük az innivalót :)
Tudom jól, hogy nem vagy egy atom fizikus, és arra se érdemes várni, hogy kifejlesztek egy univerzális vakcinát, ami minden betegséget meggyógyít.
Én eddig úgy tudtam, hogy csak erőd bónuszai változtak, nem pedig képlet is.
Valaki leírná nekem pontos az új képletet?

(remélem a képlet maradt és Syntex csak arra gondolt, hogy módosult az erőd bónuszai)
 

gameR29

Veterán
Nagyon szépen köszönjük az innivalót :)
Tudom jól, hogy nem vagy egy atom fizikus, és arra se érdemes várni, hogy kifejlesztek egy univerzális vakcinát, ami minden betegséget meggyógyít.
Én eddig úgy tudtam, hogy csak erőd bónuszai változtak, nem pedig képlet is.
Valaki leírná nekem pontos az új képletet?

(remélem a képlet maradt és Syntex csak arra gondolt, hogy módosult az erőd bónuszai)
A frissítés leírásában azt írták, hogy módosítják az erődharc képletét.
erőd.png
Gondolom nem változtatták meg a teljes képletet, csak bizonyos részeit. :) Remélem tudtam segíteni. (bár nem túl sok információval tudtam szolgálni)
 

Kasza1987

Veteran Member
A frissítés leírásában azt írták, hogy módosítják az erődharc képletét.
Gondolom nem változtatták meg a teljes képletet, csak bizonyos részeit. :) Remélem tudtam segíteni. (bár nem túl sok információval tudtam szolgálni)

Remélem ez maradhat még. Mehetsz nyugodtan politikusnak igazából tökéletes választ adtál a kérdésre, de még mindig nem tudtam meg belőle, hogy változott e képlet vagy csak erőd bónusz és távolság. Nem bántásnak szántam.
 

gameR29

Veterán
Remélem ez maradhat még. Mehetsz nyugodtan politikusnak igazából tökéletes választ adtál a kérdésre, de még mindig nem tudtam meg belőle, hogy változott e képlet vagy csak erőd bónusz és távolság. Nem bántásnak szántam.

Annyi változás történt, ami a frissítésben ki van emelve. Viszont nem zárjuk ki a további változtatások lehetőségét a jövőben.
Valami ilyesmit szerettem volna írni.
De túl forró volt a préri.
Ezért elnézést szeretnék kérni,
Szívem a megbocsátást reméli.

Hát ez egy kicsit bénára sikeredett. :D Remélem elnézitek.

ui: Igazándiból én sem tudtam többet annál amit a frissítés leírásából ki lehetett szűrni ezzel kapcsolatban. Gondoltam leírom, hátha segítek egy kicsit. ;) De gondolhattam volna arra, hogy valószínűleg párszor átolvastad a frissítés leírását mielőtt leírtad a kérdésedet, szóval már mielőtt írtál valószínűleg kikövetkeztetted azt amit leírtam, magyarul ha egy kicsit gondolkoztam volna, akkor rájöttem volna, hogy tök fölöslegesen írok :D (lehet nem ez a legtökéletesebb, és legrövidebb megfogalmazás) .
 

szölőcukor

Well-Known Member
No, így, hogy eltelt pár nap mióta ilyen formátumban működnek az erődharcok, gondoltam megosztom a véleményem megint a frissítéssel kapcsolatban.
Minden nap végignézem V1-Eldó-Fló erődstatjait, és hát "picit" megnőtt a térések száma. Katona torony 25-30 körig fent van, úgy hogy 80 ember lövi azt az 1 tornyot. Én 4 nap alatt pontosan 675-öt tértem Eldón, persze végig katonából.
Nem tartom egészségesnek ezt, ennél az is jobb ha nem változtattak volna semmin. A katona kaszt még erősebb lett (úgy hogy ez volt eddig is a legjobb tank és párbajos karakter eddig is). Így, hogy nem fix értékeket kapunk a tornyokból hanem százalékosan növekszik, így az új játékosoknak még kevesebb esélye van arra, hogy versenyezzen a 150-es játékosokkal.
 
No, így, hogy eltelt pár nap mióta ilyen formátumban működnek az erődharcok, gondoltam megosztom a véleményem megint a frissítéssel kapcsolatban.
Minden nap végignézem V1-Eldó-Fló erődstatjait, és hát "picit" megnőtt a térések száma. Katona torony 25-30 körig fent van, úgy hogy 80 ember lövi azt az 1 tornyot. Én 4 nap alatt pontosan 675-öt tértem Eldón, persze végig katonából.
Nem tartom egészségesnek ezt, ennél az is jobb ha nem változtattak volna semmin. A katona kaszt még erősebb lett (úgy hogy ez volt eddig is a legjobb tank és párbajos karakter eddig is). Így, hogy nem fix értékeket kapunk a tornyokból hanem százalékosan növekszik, így az új játékosoknak még kevesebb esélye van arra, hogy versenyezzen a 150-es játékosokkal.
Hát na, valahogy el kell üldözni az új erődharcosokat és az új játékosokat, ha eddig nem sikerült eléggé.

Üzenem a fejlesztőknek, hogy egy új erődharc rendszert nem labori körülmények között -kiserődben csak 150-es játékosok között kell tesztelni. Mert olyan katasztrófális butaságot csinálunk éles körülmények között, hogy toronyban egy munkásnak 350-400-as kitérési értéke van míg a földön egy kisebb szintűnek 77támadási. Gratulálok, hogy ennyire hozzáértő emberek kezében van a játék, és felettébb biztató eredményekre számít a játékosközösség a jövőben. Köszönjük.
 

gameR29

Veterán
No, így, hogy eltelt pár nap mióta ilyen formátumban működnek az erődharcok, gondoltam megosztom a véleményem megint a frissítéssel kapcsolatban.
Minden nap végignézem V1-Eldó-Fló erődstatjait, és hát "picit" megnőtt a térések száma. Katona torony 25-30 körig fent van, úgy hogy 80 ember lövi azt az 1 tornyot. Én 4 nap alatt pontosan 675-öt tértem Eldón, persze végig katonából.
Nem tartom egészségesnek ezt, ennél az is jobb ha nem változtattak volna semmin. A katona kaszt még erősebb lett (úgy hogy ez volt eddig is a legjobb tank és párbajos karakter eddig is). Így, hogy nem fix értékeket kapunk a tornyokból hanem százalékosan növekszik, így az új játékosoknak még kevesebb esélye van arra, hogy versenyezzen a 150-es játékosokkal.
Így pár nap elteltével azt tapasztaltam, hogy tulajdonképpen lehet 140 támadó és mondjuk 100 védő, akkor is az a csapat fog nyerni (ez nem fix, csak annak van nagyobb esélye rá) amelyik birtokolja a tornyokat. Például legyenek a védők 100-an, a támadók 140-en. Hogyha a védő OFF-ok a toronyba, illetve a torony alá teszik magukat, úgy hogy a jelölésük a tornyon legyen, akkor nagyobb esélyük van a nyerésre hiába vannak a támadók 140-en ők pedig csak 100-an, főleg, akkor hogyha a támadók a katona tornyot lövik a jobb alsó sarokból, vagy valahonnan "messziről". A kezdő játékosoknak pedig hogy legyen esélyük eltalálni támadáskor a munkásban lévő 250+ védekezéssel rendelkező munkás tankokat. :D Leszögezném, hogy én csak V1-en vagyok aktív harcokon, szóval a többi világon nem tudom, hogy működik ez az új módosítás. Nekem V1-en egy iris katona karakterem van, és a találataim száma támadáson a módosítások óta jelentős mértékben csökkent. De amikor amikor fellépek a toronyba (katona torony) és van 280-290 támadásom, akkor általában szoktam találni. :D
Viszont nem zárjuk ki a további változtatások lehetőségét a jövőben.
Lehetséges, hogy fognak jönni még új változtatások ezzel kapcsolatban, én még mindig azt mondom, hogy ne ítéljük el a változtatást! ;) Bár való igaz, hogy a védőknek sokkal nagyobb esélyük van győzelemre.

Üdv: gamer
 
Utoljára szerkesztve:

.RandomHero.

Veteran Member
- event közepe van, eventes karik is lövöldözik a kimaxolt tankokat. => többet térsz
- legtöbb szerveren nagy erődökben megy a harc az event alatt, így nagyok a bónuszok, normál esetben közepesek mennek. => többet térsz
- újítás ellenére is nagyjából azonosak a top térők-sebzők nevei az előző verzióval összevetve.
- ki kell próbálni ezt a kapitány cuccot, lehet az balanszol valamennyire.
- lengyeleknél élesben kis bódékban tesztelték, ott már nem egy nagy extra buff a dolog.

pár hét is tisztább lesz a kép mindenkinél, nem kell egyből az újítást lehúzni.
Eddig minden tank rinyált, hogy az irisek 1 kör alatt szétszedik. Most végre kicsit több értelme van tanknak lenni.
Az irisek akiknek van 1 kis fogalmuk róla (és nem csak beülünk a toronyba/sarokba és FAPP), azok így is boldogulnak.
 
Utoljára szerkesztve:
Fent