Ötletek/javaslatok (új)

Rák16-V2

Active Member
Sziasztok!
Egy nagyon egyszerű ötlettel jöttem. A zsákban lévő cuccokat lehessen kategóriákba sorolni. A felszerelésbe egy lenyíló fület (hasonlót, mint ahol a karakterünk címét választhatjuk ki) kéne létrehozni, ahol létre lehetne hozni kategóriát és itt lehetne kiválasztani az általunk létrehozott kategóriákat. Minden cuccra (hasonlóan, mint a fogyasztható ikon) egy + jelet kéne helyezni, amire kattintva ki lehetne választani mely kategóriába soroljuk. A cuccokat tetszés szerint csoportosíthatjuk, ahogy mi akarjuk (pl.: energia/életerő növelő, eladásra váró, erődharc-/párbajbuff...stb.).
Illusztráltam paint segítségével.
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=232thewest_tlet_cucc.png
Piros négyzetbe a lenyíló fül könnyedén elfér, a + jel teljesen mindegy, hol és hogy helyezkedik el.

Tudom vannak kiegészítők, amik ha megvannak nincs szükség erre, de szerintem nem én vagyok az egyetlen olyan játékos, aki scriptek nélkül játszik. Nem nagy munka megvalósítani, ezt a kis ötletecskét (elképzelésem szerint), viszont nagy segítség tud lenni.

Remélem minden érthető, nyelvtani hibákért elnézést kérek, próbáltam figyelni ne legyen.
Köszönöm, hogy végigolvastad.
 

DeletedUser17614

Vendég
Sziasztok!

Olyan javaslattal fordulnék hozzátok, hogy célszerű lenne egy új prémiumfunkciót bevezetni. A párbajszint visszaállítása az alapszintedre. Olyan lenne, mint a sámán prém, 50-100 rögért, esetleg függne attól, hogy mekkora a jelenlegi szinted.
Ezt szerintem azért is lenne jó tovább küldeni az Innonak, mert ebből több nyeresége is lenne. Szerintem nem egy ember használna el akár 100-200 rögöt is, hogy a párbajos múltját eltörölje, s nyugodtan erődözzön, kerizzen, esetleg építsen, vagy hasonlókat.

Remélem érthetően írtam :D

Dór
 

Kanyim

Veteran Member
Alapjáraton jó ötlet, de úgysem fog bekerülni mivel rengetegen visszaélnének vele. Lenyomná a párbajszintjét és ismét végigverné az építőket, kereskedőket.. azt amikor nagyra nő a párbajszintje és rendes párbajosokkal kellene harcolnia egyből lecsökkentené ismételten....

Tessék szépen viselni a sok párbajozás következményeit.. amúgy nagyon lassan csökkentget. (nekem kari óta 255-ről 214-re lecsökkent.. jojo néha volt 1-1 bekapott párbajom is)
 

Krisztoph Snow

Író
The West Csapat
Game Master
Wiki szerkesztő
Like Master
http://prntscr.com/gbjded - :) -

Kedves célközönség! :)

Most egy apró, talán legkönnyebben megvalósítható újításra hívnám fel a figyelmet... :) Ami nagyban a városvezetők munkáját segítené meg leginkább. :)

Mindenkivel előfordult, már, hogy nem tud a játékbeli barátjáról semmit, de legalábbis aggódott érte, hogy mennyi napnál járhat.

Most egy olyan problémát lehetne kijavítani, hogy a játékon belül nem csak "1 hete" "2 napja" inaktívot lehessen látni, de hogy konkrétan mennyi napja van távol az adott illető.

Lehetne, még tovább fokozni a vakáció-módnál, hogy mennyi ideje van vakáció módba lépve a nyaraló személy.

Mindezt megköszönve, ha tovább lesz küldve a célközönség részére:

Krisz :rolleyes:
 

Pachee

Well-Known Member
Ez se rossz ötlet, kis apróság. Amit ehhez kapcsolódóan tudnék javasolni, az a profilon megjelenő aktivitás-állapot hasonló kijelzése, tehát a státusznál ne csak annyi jelenjen meg, hogy aktív, körözött vagy épp vakációzik, hanem esetleg az is, hogy inaktív, kevésbé aktív stb... Szerintem ez nagyobb segítség lenne, főleg egy-egy régebbi világon.
 

DeletedUser17614

Vendég
Nekem olyan javaslatom lenni, hogy esetleg a speed szerveren a jövő évben rendezhetnénk egy párbajos versenyt. Mindenki kapna egy 150-es karaktert, kiválasztja a szakmáját, a kasztot, majd pedig 2-3 hónapon keresztül párbajozik.
Lehetne szettekkel, bolti cuccokkal is, ezt a részét még nem gondoltam át. Mint ahogy azt sem, hogy mindenkinek kéne építeni saját várost (mert így mindenki kihívható), vagy a szerveren lévő élet dönti el...
Elsősorban azért írom, hogy meglássuk mennyire lenne népszerű egy ilyen mozzanat, valamint ötletelhessen rajta mindenki, ha úgy van.
Szerintem nem lenne nehéz megvalósítani (abból indultam ki, hogy a vb-re való készülés alkalmából is kaptunk egy 150-es karaktert szettekkel...), valamint szerintem sok embert érdekelne egy ilyen tét nélküli, akár jutalom nélküli párbajverseny is. A lényeg a tudás (és persze szerencse, mert pb-ban mindig kell) felmérése lenne, nem az, hogy kinek van több pénze és képessége ahhoz, hogy nyerjen egy-egy alkalommal.

Remélem legalább néhány embernek tetszik az ötlet és kampányol majd velem :D
 

DeletedUser17614

Vendég
Nem értek veled egyet. A párbaj egyik alapvető követelménye, hogy online legyél... Valamilyen szinten ez is a tudás, tapasztalat része ilyen téren. Ha valaki több időt fektet a karakterbe, akkor természetes, hogy jobb. A pénzcserét sem veszem én túlságosan nagy bajnak, mivel egyszerűen cask az adott szerveren lenne valamilyen előnye, de nem érzem ezt sem gondnak, mert ahogy írtam, az alapvető elképzelés az lenne, hogy nem kapnánk jutalmat, csak a párbajos élet fellendítése véget jönne létre a verseny.
 

DeletedUser17687

Vendég
Sziasztok! Nekem az az ötletem lenne, hogy be lehetne-e iktatni a játékba egy olyan funkciót hogy néhány terméket is lehessen fejleszteni és azokból különféle tárgyakat csinálni? Gondolok olyanra például: fejleszteni három patkót abból lenne egy megerősített patkó abból kéne két darab meg 1 db 1-esre fejlesztett ló és lenne belőle egy olyan buff ami 1-2 óráig ad plisz 300% sebességet 2-es lóval már 350%-ot stb vagy fejleszteni 3 nyugatit és több lenne a pontja vagy polírkövet meg rengeteg dolgot kombinálva különféle buffokat csinálni amik még nincsenek.

Mit szóltok hozzá? Üdv:pepe3*-*
 

Kanyim

Veteran Member
Most bejött a legutóbbi frissítés.

Én az irányt jónak gondolom, ideje volt a templomépítési kedvet letörni, és eltakarítani a néhány fős városkákat az élmezőnyből.

Viszont én ugyanígy a párbajpontokat is lecsökkenteném, mert ott is akadnak kirívó esetek (pl https://prnt.sc/gpt2x4 V1-n)..

Ha abból indulunk ki hogy az erődök pontjai fixek.. jó néhány nincs kiépítve, és ha nem nézzük azokat a világokat ahol 1 város birtokolja mindent mert dominálja a világot.. akkor a városok átlag kb 20-150K közötti erődponttal rendelkeznek.

Ezt a kb 100K-t tekinteném én kiindulónak és a városi pontba beszámító 4 értéket ehhez arányosítanám.

- erődpontok így maradnak
- párbajos pontokat én felezném
- tagpontszám jelenleg max 37,500.. ezért ezt tripláznám
- 73,200at kapunk a kiépített városért, de ezt nem nézném, úgyis mindenhol ki van építve.. viszont a templom pontjait én nem szint X 100, hanem 200-as szorzóval számolnám. (400as templom már elérhető.. az meg 80.000 pont.. és úgyis jönnek még új szettek, szóval fog ez még feljebb is emelkedni)

A legfontosabb szerintem hogy a tagpontszámot emeljük. A játékban a legértékesebbek az aktív játékosok, tehát a sok játékossal rendelkező városokat kéne díjazni úgy hogy ezt megemeljük !
 

krcsirke

el pollo diablo
Templom pontszámnál nem várható változás szerintem, marad így fixen. Párbajpontok felezésével csak több embernek nem tetszene az új pontrendszer. Várostagokra jelenleg is jár pont. Az ötlet azon részét, hogy aktív lakókra járjon pont megtudom érteni, valóban nem lenne rossz jutalmazni az aktív városokat.
 

Kanyim

Veteran Member
Ismét elkezdtek néhányan pusmogni arról hogy jön a szintemelés. Megbízható forrás még nem erősítette meg, szóval csak pletykának tekintem... viszont gondolkozva rajta eszembe jutott valami.
Most attól tekintsünk el hogy új kalandok-melók-szettek miként valósulnának meg. Szimplán a napi belépéses %-al foglalkozok most. A 150es szinthez közeledve eléggé meredeken növekedett a szintek közötti TP különbség.. szóval igen hamar elérne már ilyen 5mTP/szint magasságokba. Annak az 5 napos belépésije ugyebár 500.000 TP lenne. Egy 10 szinttel alacsonyabbnak pl csak 2,5 millió TP a szintkülönbsége, tehát ő 5 napra 250.000-t kapna. Lényegében bárhogy gebedne, melóztatná a karakterét a templomon, alig közeledne a nagyobbhoz ha az csak felveszi a belépési bónuszait.. Nagyobb szintkülönbségeknél már egészen brutális belépési TP különbségek kialakulhatnának, ami miatt az élen állok még drasztikusabban elszakadnának. (most is elöl vannak, de ha a mögöttük lévők is ugyanúgy építenek,a távolság kb konzerválva van, míg úgy a magasabb belépésik miatt folyamatosan nőne)

Szóval én azt javaslatot küldeném az innónak hogy ha lesz szintemelés (1x úgyis lesz) akkor 150es szint felett mindenki a 150es szintnek megfelelő belépési bónuszt kapja. Emiatt a szintek növekedése sem lenne olyan gyors, hiszen amikor már 5-6 misi kell 1 szinthez, azt bizony össze kell szedni és nem az van hogy a belépésikkel 50 nap alatt mindenféleképpen összejön.
 

DeletedUser

Vendég
Szint es tapasztalatbeli kulonbsegek voltak es lesznek is, errol is szolnak az ilyesfajta jatekok. Az, hogy valaki eljutott egy olyan szintre, akkora magassagba, amihez rendkivuli turelem es elszantsag kell, s sokan keptelenek (vagy nagyon hosszu ido utan) elerni, az becsulendo es ugymond jutalmat erdemel. Szemely szerint en hagynam a belepesi bonusz rendszert ahogy van, nem tamogatom az otleted.
 

Krisztoph Snow

Író
The West Csapat
Game Master
Wiki szerkesztő
Like Master
Másik témában javasoltam, de akkor ide is, nehogy szó érjen... :P

:) Tényleg csak apróság, de a lényege annyi, hogy ima is adhatna - persze arányosan a többihez képest - eventes cuccokat (jelenleg körömvirág máskor perec, rakéta stb) Nagyban befolyásolná az emberek hangulatát, még ha ilyen kis apróságként kap szerepet a játékban... de a mostaninál mindenképpen több szerepe lenne. Valljuk be tényleg nem sokan mondanak azért imát manapság 15 percet nem szenvednek végig a semmiért. Így viszont lenne haszna, értelme ennek a játékfunkciónak is, sőt, még annál is több talán, hiszen el kezdenének még többen gondolkodni rajta, mi a valódi értelme a játékunkban (naná, hogy a szerencsenövekedés ahogy hiszik egyes rétegek) és akkor sokkal többen csinálnák meg az imához fűződő eredményeket is....

Lényeg ennyi, már csak a suppra és a fejlesztőkre bízom és útjára engedem ötletemet!!! :)))))))))))))))) :D:oops::rolleyes:
 

DeletedUser

Vendég
Üdv. Ha volt már az ötlet, felvetem még egyszer.

1). A szellemzene terméket 8 órán át tartó időtartamra megváltoztatni. (mint a mézbor esetén)

2).Életerőpontokat röggel feltölteni, mondjuk 5 rögért. Akár exponenciálisan, minél több az éped, annál több rögért cserébe. Vagy, a teljes életerőpontod és a hiányzó életerőpontod különbségeként átlagot számolva. (mint az energiát, 18-ért)

3). Erős gyeplő, lámpás vagy nyeregkápa sebesség buffokat 8 órán át tartó (akár 1-2-3 órára is) időtartamra megváltoztatni. (csak bizonyos akcióig lehet használni őket)

Kérek mindenkit hogy véleményezze az ötleteket, hátha megvalósítható lesz a közeljövőben.
 
Fent