Továbbítva Kasztprobléma nyomatékosítása

Törölt tag 18099

Vendég
Akartam hosszú monológot írni elspoilerezve mindent, de inkább nem. Röviden: a kéréseink felét azért nem csinálját meg, mert nem térhetnek el a menetrendtől és a szint fontosabb mint a kaszt rework, a másik felét meg azért, mert valakik szerint azzal ölnénk meg a játékot.

Mind a két rész egy hülyeség, de amíg ez a jelenlegi vezetés marad, addig ez lesz. Kaszt rework meg majd a 3.0 után várható, egyszer valamikor.
 

Törölt tag 18865

Vendég
Szia!

Először is köszönöm, hogy megosztottad a véleményedet. "Kamudumának" tűnhet ez a köszönetnyilvánítás, de nem az. Tényleg örülök neki, mert ez (is) egy valós probléma, a karakferosztályok közötti hatalmas differencia.

Ahogyan a játékosok, úgy a Support csapata is aktívan játszik, napi szinten. Én magam is tapasztalom ezeket a problémákat a saját "bőrömön", három kalandor karakterem is van, amelyek mindegyike több mint 7 éve lett létrehozva.

Trend lett "utálni"/"semmibe nézni" a fejlesztőket, de ők sem rendelkeznek teljeskörű döntési joggal, beosztottak ők is. Megcsinálják adott keretek között azt, amit számukra kitűznek feladatként. Ha én önkényesen megnyitnám az összes kevés játékossal rendelkező szerverről a költözési lehetőséget, akkor azzal szerződést szegnék és meglenne a következménye. Kihangsúlyoznám, hogy ezzel nem a döntéshozókat védem, csupán világossá teszem, hogy nem a programozó vagy a Support csapatokon múlik, hogy melyik ötlet valósul meg vagy sem. Az eredeti javaslattól eltértem rendesen, kanyarodjunk vissza.

A játékosok véleményeit sosem vettem/tük semmibe. A magam nevében bátran beszélhetek, de az elődeim is biztosan továbbították a beérkező javaslatokat. Nincs semmilyen érdekünk azügyben, hogy x ötletet véka alá rejtsünk. A feladatkörömbe tartozik az, hogy minden beérkezett javaslatot (felülettől függetlenül) továbbítsak heti szinten.

Személyes vélemény az, hogy a kasztváltás nem fog bekövetkezni, túlságosan erőforrás igényes illetve minden lehetséges problémára is megoldást kellene találni. Ennek ellenére könnyen tévedhetek, nem vagyok programozó, nem ismerem a játék forráskódját sem de annyiban biztos vagyok, hogy ez nem egy egyszerű feladat kivitelezés szempontjából. Ettől függetlenül én is örülnék annak, ha lehetne karakterosztályt váltani, még ha aranyrögbe is kerülne vagy le lenne korlátozva az, hogy mondjuk félévente-évente egyszer lehet csupán.

Amit már jóval reálisabbnak tartok az a meglévő kasztok bónuszainak aktualizálása. Erődharcok szempontjából sokan a leggyengébbnek a kalandorokat tartják, én is ezen voltam egy ideig, de a kalandorok hasznossága nem a statisztikában nyilvánul meg, talán ezért sem szeretik sokan. A számokban az nem jelenik meg, hogy azért változott meg a harc végkimenetele, mert valaki bebónolt és megmaradt a szektor/torony vagy éppen a zászló. Ugyanakkor az idegen hotelekben való alvás teljesen felesleges, haszontalan volt négy évvel ezelőtt is.

A katonák a legerősebbek már sok-sok éve, ezen kétség kívül változtatni kell úgy, hogy a másik három se váljon ilyen kiugróan erőssé. Konkrét, kidolgozott kaszt tulajdonságokat is szívesen továbbítok, akár csak egy karakterosztály esetén is. (Pl.: a taktika bónuszt lecsökkenteni 10%-ra és prémium esetén legyen 20% stb).

A múltban is megfogalmazásra került ez a probléma több nemzet játékosaitól is, azonban ez nem akadályoz meg abban, hogy újfent kifejezzem azt, hogy erre van igény.

Összegezve a fent írtakat, rövid válaszom esetén is ugyanilyen lenne a végkimenetel, az ötlet/javaslat továbbításra kerül. (A kaszt váltás és a jelenlegiek megváltoztatása is.)
Hello

Nekem otletem/javaslatom van mert kalandorral erodharcolok en is, amire jo ritkan hasznalhato viszont neha eldonthet egy szoros harcot.
Jonak hangzik de igazabol a masik 3 karakterosztaly sokkal jobb erodharcbol. A hotel helyett barmi jo lenne, de a katonanak is a fegyverekre vonatkozo szint elofeltetel felesleges. En valami ilyesmire gondoltam ha uj bonuszokrol nem lesz szo a kozeljovoben:

Katona: +50% regeneráció
-Minden képességpontért, amivel az életerőpontokat növeled, pluszban 5 életerőpontot kapsz.
-A párbajoknál 25% bónuszt kapsz a taktikai képességedre.
-Az erődharcok során saját irányítás képességed 25%-ával növeled a saját és négy szomszédod irányítás képességét.

Munkás: 5%-kal kevesebb banki költséget fizetsz.
-Minden munkáért 5%-kal több tapasztalati pontot kapsz.
-A város kiépítésekor 5% bónuszt kapsz a bevitt munkapontokra.
-Az épületek kiépítésére irányuló motiváció 20%-kal gyorsabban nő.
-Az erődharcokon a célzásod és a kitérésed 20%-kal megnő.

Párbajhős: 10%-kal több pénzt kapsz a párbajokban.
- A párbajokra irányuló motiváció 50%-kal gyorsabban nő.
- A párbajoknál 25% bónuszt kapsz a fellépés képességedre.
- Párbajokat 15 perc távolságon belül lefolytathatsz anélkül, hogy odautaznál.
- Az erődharcok során 10% esélyed van kritikus találat bevitelére. A kritikus találatok a maximális életerő további 15%-át sebzik.
- Harcban edzett képességeidnek köszönhetően előre látod az ellenfeleid képességét és viselt tárgyait a párbaj menüben.

Kalandor: A sebesség a térképen 10%-kal nő.
- A sérülési kockázat 10%-kal csökken a munkáknál.
- Az esély, hogy munka közben tárgyakat találj 10%-kal nő.
- Az esély, hogy munka közben termékeket találj 10%-kal nő.
- Az erődharcokon a csapdaállítás és rejtőzés 25%-kal megnő.

Ezeket meg megkaphatná a Zöldfülű:
- Idegen hotelekben ingyen alhatsz.
- A fegyverekre vonatkozó szint-előfeltétel 3 szinttel csökken.
- Az erődharc azonos körében elért 2. találattól kezdve 25% esélyed van arra, hogy egyáltalán ne találjanak el többet az adott körben.

Lehet latnank zoldfulueket is harcon?
 

Törölt tag 18865

Vendég
A Bank max szinten 4% költséget von le. Ha 5%-al kevesebb akkor 1%-ot vissza kapok? :P
Vagy prémmel 6%-ot? :D
Mert akkor támogatom :P
Igazad van, egyszerubb lett volna azt irnom hogy nekik nem von le koltseget. Minden karakterosztalyon javitani akartam valamit hogy mindenkinek jobb legyen es ne legyen megint egy leg gyengebb karakterosztaly, max a zoldfulu aki az szeretne maradni.
 
Fent