Továbbítva Szövetség bónusz

Kasza1987

Veteran Member
Megpróbálom egyszerűen gyorsan írni.
Az alapja a vándor cirkusz, (erőd) csak már fix bónuszt adna, úgy mint szerencse, tárgytalálat stb.
Ugyan úgy termékeket kell berakni és építeni. Azonban ezt csak az adott szövetségre érvényes.
Minden
Lenne 4 fül.
Térkép vagy munkák
Erődharc
Párbaj
Mpi


Ezeken beül pedig egy képesség fa lenne.

Ne is gondolja senki, hogy ezt két rajzot szebben kidolgozom vagy pontosabban.

Térkép vagy munka képességei
1 szinten
0,5% sebesség a térképen
0,5% nagyobb szerencse munkákhoz
0,5% nagyobb tárgytalálás munkákhoz
0,5% több pénz munkák
5munkapont minden munkához
0,5% több tp munkában
0,5% több tp építésnél

Erődharc
1es szinten
0,1% több sebzés erődharcban.
0,1% találat erődharcban.
0,1% kitérés erődharcban
0,1% ellenállás.
0,1% tapasztalat

Párbaj.
1 szinten
0,1% párbaj motiváció
0,1% npc párbaj ellen több sebzés
0,1% npc párbaj ellen több pénz
0,1% npc ellen kitérés
0,1% npc ellen kitérés
0,1% npc párbaj elleni tapasztalat
Utána
Pedig ugyan ezek sima párbajra

Mpi
1es szinten
0,1% több sebzés
0,1% találat
0,1% kitérés
0,1% ellenállás.
0,1% élet


Miután így igen rövid a utána lehetnek ugyan ezek csak már magasabb bónusszal
1% sebesség a térképen
1% nagyobb szerencse munkákhoz
1% nagyobb tárgytalálás munkákhoz
1% több pénz munkák
stb


Az összes bónusz amit így lehetne szerezni.
térkép/ munka fülben 20%
Párbaj : 10%
erődharc: 10%
Mpi 10%

Minden szövetségi bónuszt 10 értékig lehet húzni.
Minden játékos egy nap mondjuk csak 100-200 terméket tudjon betenni, így nem lesz az, hogy 1-2 játékos megoldja a dolgot. Az építés ugyan úgy tp ad mint a templom magasabb szinten egyre többet.
Az elején egyszerű termékek keljenek és szakma termékek 1-250 ig (termékek, gyapot: kivert fog stb)
Közép tájékon már 251-500 szakma termékek (termékek: indigó, rézdrót stb)
Az utolsó pár képességhez, pedig már 500-826 szakma termékek is keljek, vagy nehezen található termékek, pl bilincs, kitüntetés stb

Több értelme lenne szövetségnek.
Több értelme lenne szakmának.
Több értelme lenne a rengeteg tárgytalálós cuccnak.
Lenne más munka akik építeni szeretnek, nem csak templom
Ez csak egy nagyon nyers vázlat. Szóval további ötletek is jöhetnek.
Pontosan fogalmam sincs mennyi termék lehet egy szövetségnél. De a kialakítása úgy történjen, hogy több hónap vagy több év legyen, mire teljesen kiépül a képesség fa.
 

DeletedUser17653

Vendég
10-20 termék is sok fejenjént, pláne a 100-200. Ha csak a cirkuszból indulunk ki, ott is max 3 ember húzza ki az egészet hajnali 3 és reggel 7 között, szóval én kb adnék egy olyan limitet, ami 200 fős aktív állományú szövetségnek is legalább 2 hónapba tellne, ha mindenki minden nap bedobna valamit a közösbe.

Vagy, kevesebb de időszakos bónuszokkal, rövidebb időre. Pl 7 napra 25% tárgytalálás, meg 100% sebesség. Utána 7 napra tp és lóvé.

A fix értékeknek megmaradhat az élet, ellenállás, tp lóvé erődharcon párbajon, mpi-n veteránpont növelő stb.
 

Kasza1987

Veteran Member
10-20 termék is sok fejenjént, pláne a 100-200. Ha csak a cirkuszból indulunk ki, ott is max 3 ember húzza ki az egészet hajnali 3 és reggel 7 között, szóval én kb adnék egy olyan limitet, ami 200 fős aktív állományú szövetségnek is legalább 2 hónapba tellne, ha mindenki minden nap bedobna valamit a közösbe.

Vagy, kevesebb de időszakos bónuszokkal, rövidebb időre. Pl 7 napra 25% tárgytalálás, meg 100% sebesség. Utána 7 napra tp és lóvé.

A fix értékeknek megmaradhat az élet, ellenállás, tp lóvé erődharcon párbajon, mpi-n veteránpont növelő stb.

Akkor úgy, megoldani hogy egy képességet legalább első szinten is egy nap a végén meg 1 hét az utolsó képességek meg utolsó szinten 1 hónap is akár. Termékek terén érdekes mennyiség van pár játékosnál ezért írtam limitet, csak én több ezer kivert fogra gondoltam, azért írtam 100-200 terméket, de igazából ez csak arány módosítás már. Azért gondoltam végtelen bónuszokra, mert egyszerűbb bírni, hogy mindig fixen adja.
 

DeletedUser17653

Vendég
Akkor úgy, megoldani hogy egy képességet legalább első szinten is egy nap a végén meg 1 hét az utolsó képességek meg utolsó szinten 1 hónap is akár. Termékek terén érdekes mennyiség van pár játékosnál ezért írtam limitet, csak én több ezer kivert fogra gondoltam, azért írtam 100-200 terméket, de igazából ez csak arány módosítás már. Azért gondoltam végtelen bónuszokra, mert egyszerűbb bírni, hogy mindig fixen adja.
Jó hát nálam is van 225.000 termék, de legalább hülyeségekre nem cseszem el
 

Aviendha

Active Member
Tetszik az alapötlet, tényleg akkor lenne értelme a szöviknek :) A részleteket meg meg lehet beszélni, bár nekem a fix bónuszok jobban tetszenének, mint az ideiglenesek, mert tutira pont akkor nem tudom kihasználni, amikor aktív. Vagy úgy megoldani, hogy lejár egy idő után, és újra építhető, de az az idő ne 1-2 nap legyen, és az újraépítés mondjuk kevesebbe kerül.
 

DeletedUser17653

Vendég
bár nekem a fix bónuszok jobban tetszenének, mint az ideiglenesek
Na igen, de picit foglalkozni kell azzal is, hogy folyamatos interakciót kellene biztosítani a játékban. Mivel ha van mit csinálni, és kell is azt csinálni ezerrel, akkor muszáj is lesz vele foglalkozni. Ami pedig aktivitáshoz vezet.

Mutatom a példát.

Fix bónuszok, napi max 50 terméket lehet berakni fejlesztésnek, és kelljen mondjuk 50.000 termék mindenből, a rosszabb drop arányos termékből meg 10.000:
  • 35% tapasztalat munkára, párbajra, erődharcra
  • 35% tárgytalálás
  • 150% sebesség
  • 35% szerencse
  • 35% pénz munkára, párbajra, erődharcra
  • +20% veteránpont mpi-ból
Ezen felül 7 napos rövid bónuszok, x mennyiségű motyók után (én beletenném a bolti cuccok leadását is):
  • 15% tapasztalat munkára, párbajra, erődharcra
  • 15% tárgytalálás
  • 25% szerencse
Ha lejár a 7 nap, akkor 2 hétig pihi, majd újabb gyűjtögetés után:
  • 15% szerencse
  • 15% lóvé mindenből
  • +10% veteránpont mpi-ből
2 hét után meg megint valami, ebből a 6 bónuszból lehet egy egyveleget csinálni.

Egy igazi termék temető, de valamit valamiért alapon lehetne csinálni. A fixeket egyszer, nagyon nehezen lehetne kihúzni, akár hónapok alatt, a kis időszakoshoz meg kelljen egy vásárnyi motyó pl. A munka megy folyamatosan, a fő bónuszok kihúzásával sem áll le a munka a szöviben, és nem lenne 25 millió meg 1 szövetség, hanem szisztematikusan 2 oldalra tudna fókuszálni egy adott világ (max 4-re), mert mindenkinek érdeke lesz hogy kapjon ilyet.

De mondom. Ez csak példa, és nekem még reggel van ahhoz hogy tudjak gondolkodni normálisan.

Edit: Legegyszerűbb egy szövetségi bázist megrajzolni, mint a város és az erőd a térképen. Megyénkénb 1 db ilyet lehessen csinálni, de szövetségenként 1 db-ot lehessen lefoglalni, és tartalmazhatja a következő épületeket:

  • Barakk (tapasztalat)
  • Kereskedők irodája (szerencse)
  • Tombstone bázis (veteránpont)
  • Futár központ (sebesség)
  • Szövetségi bank (pénz)
  • Börze (termék)
Mindegyiknek kell 1-1 raktár, ahova a motyókat lehet betenni, összesen x mennyiséget naponta vagy hetente (nem sokat), és ahogy ez tele van, a szövetség vezetése ki tudja oldani a fejlesztést, amit az építészek felhúznak. 5-10 szintet lehetne csinálni az épületeknek, és szintenként x mennyiségű bónuszt adnának azok. Pl:

  • 1-es szint: 1% tp
  • 2-es szint: 3% tp
  • 3-as szint: 6% tp
  • 4-es szint: 10% tp
  • 5-ös szint: 14% tp
  • 6-os szint: 18% tp
  • 7-es szint: 22% tp
  • 8-as szint: 27% tp
  • 9-es szint: 32% tp
  • 10-es szint: 35% tp
Ugyan ez a többi épülettel.

Most már befejeztem
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

.RandomHero.

Veteran Member
- Termékek mellé kellene pár "nyersanyag" is ami építkezéshez szükséges, amiket pvp játékmódokból lehet beszerezni. különböző típusúak: erődharc, párbaj, MPI, mind mind más félét adjon és mindegyikből legyen nagy igénye. Ezzel is növelve a játékmódok aktivitását.

- A szövetségi berendezkedést kicsit mellőzni kéne ezzel, mivel minden szövetségben vannak passzívabbak illetve semmilyen hozzáállásúak, eventezők, stb.. akik nem nagy eséllyel fognak hozzájárulni a célhoz.
Szűkebb csoportokba rendeződött játékosoknál több értelme lenne. Az aktívak rendeződjenek, lesz bónuszuk, aki meg csak belép napi 1x 4 óra melot berakni, az maradjon a stock verziónál.
Valamint nem lesz városhoz kötöttség probléma se.

- Az építmények kimaxolása után lehessen ott is fogyócikkeket(boostereket) gyártani, pl xp bónusz, erődharc utáni kötvény bónusz, erőd-pb sebzésbónusz, stb..
ezeket nem egyéni bónuszként, hanem a csoportra ható közös boosterként definiálni.

- Egy külön épület legyen, ahol a játékos, aki kimaxolta a saját szakmáját, tudjon gyártani a másik 3 szakmából is (korlátozott mennyiségben?) cuccokat, pl kovács tudjon gyártani magának ilyen módon rózsavizet.
 

Kasza1987

Veteran Member
Azért gondoltam, 4 füllel és képesség fával, hogy ne legyen egyszerű dolog és a komolyabb bónuszokért tényleg keljen dolgozni és ne vesződjön el és legyen értelme szövetségeknek, de az se lenne jó, hogy túl nagy előnyre tegyen szert egy szövetség
Biztosan kevesebb is lenne szövetség de nagyobb létszámmal.
Egy hetes bónuszért, nem adnék nyersanyagot bele, hogy aztán azt termék mennyiséget egy hét múlva újra betegyem.
inkább az tervem, hogy amelyik szövetség évek óta fent áll legyen valami plusz dolog is nekik, mint akik csak csere miatt vannak szerveren.
Az MPi-nél jó ötlet az extra veterán pont.
 

Robert117

Legendary player (Retired)
Na igen, de picit foglalkozni kell azzal is, hogy folyamatos interakciót kellene biztosítani a játékban. Mivel ha van mit csinálni, és kell is azt csinálni ezerrel, akkor muszáj is lesz vele foglalkozni. Ami pedig aktivitáshoz vezet.

Mutatom a példát.

Fix bónuszok, napi max 50 terméket lehet berakni fejlesztésnek, és kelljen mondjuk 50.000 termék mindenből, a rosszabb drop arányos termékből meg 10.000:
  • 35% tapasztalat munkára, párbajra, erődharcra
  • 35% tárgytalálás
  • 150% sebesség
  • 35% szerencse
  • 35% pénz munkára, párbajra, erődharcra
  • +20% veteránpont mpi-ból
Ezen felül 7 napos rövid bónuszok, x mennyiségű motyók után (én beletenném a bolti cuccok leadását is):
  • 15% tapasztalat munkára, párbajra, erődharcra
  • 15% tárgytalálás
  • 25% szerencse
Ha lejár a 7 nap, akkor 2 hétig pihi, majd újabb gyűjtögetés után:
  • 15% szerencse
  • 15% lóvé mindenből
  • +10% veteránpont mpi-ből
2 hét után meg megint valami, ebből a 6 bónuszból lehet egy egyveleget csinálni.

Egy igazi termék temető, de valamit valamiért alapon lehetne csinálni. A fixeket egyszer, nagyon nehezen lehetne kihúzni, akár hónapok alatt, a kis időszakoshoz meg kelljen egy vásárnyi motyó pl. A munka megy folyamatosan, a fő bónuszok kihúzásával sem áll le a munka a szöviben, és nem lenne 25 millió meg 1 szövetség, hanem szisztematikusan 2 oldalra tudna fókuszálni egy adott világ (max 4-re), mert mindenkinek érdeke lesz hogy kapjon ilyet.

Edit: Legegyszerűbb egy szövetségi bázist megrajzolni, mint a város és az erőd a térképen. Megyénkénb 1 db ilyet lehessen csinálni, de szövetségenként 1 db-ot lehessen lefoglalni, és tartalmazhatja a következő épületeket:

  • Barakk (tapasztalat)
  • Kereskedők irodája (szerencse)
  • Tombstone bázis (veteránpont)
  • Futár központ (sebesség)
  • Szövetségi bank (pénz)
  • Börze (termék)
Mindegyiknek kell 1-1 raktár, ahova a motyókat lehet betenni, összesen x mennyiséget naponta vagy hetente (nem sokat), és ahogy ez tele van, a szövetség vezetése ki tudja oldani a fejlesztést, amit az építészek felhúznak. 5-10 szintet lehetne csinálni az épületeknek, és szintenként x mennyiségű bónuszt adnának azok. Pl:

  • 1-es szint: 1% tp
  • 2-es szint: 3% tp
  • 3-as szint: 6% tp
  • 4-es szint: 10% tp
  • 5-ös szint: 14% tp
  • 6-os szint: 18% tp
  • 7-es szint: 22% tp
  • 8-as szint: 27% tp
  • 9-es szint: 32% tp
  • 10-es szint: 35% tp
Ugyan ez a többi épülettel.

Ez nekem kifejezetten tetszik, innovatív fejlesztésnek gondolom. Az egyetlen zsákutca ebben, ha túl sok közösségi szinten nem aktív játékos érdekből egy szövetségbe csatlakozik és élvezik a bónusz adta előnyöket, miközben semmit nem tettek ahhoz hozzá. Érdemes lenne a bónusz mértékét szabályozni. Nekem olyan ötlet jutott eszembe, hogy az épület adta bónusznak X-szeresét kapják meg a szövetség tagjai, és ez a szorzó a szövetség létszámához lenne kötve. Értelemszerűen egy kisebb létszámú szövetségnek több idő, több munka, nagyobb erőfeszítés lenne a bónuszok megteremtése, és az ebből adódó nagyobb teljesítményre nagyobb mértékű bónusz járna. Ezzel ösztönözve lennének a szövetségek a játékosaik aktivizálására, mert egy 500 fős szövetség 100 aktívan dolgozó taggal mégsem ugyanaz, mint egy 130 fős 100 aktívval. Látjuk a minőségbeli különbséget az utóbbi javára. Úgy lenne célszerű kitalálni, hogy ne bezsúfolt tömegszövetségek jöjjenek létre ahol csak minden 5. ember tesz hozzá a csapathoz, hanem valóban a minőségi csapatépítés legyen a cél.
Azt így hirtelen nem tudom, hogy ennek ösztönzését milyen képlet alapján lehetne elősegíteni, aminek eredménye majd a bónusz X-szeres szorzója lehetne.
 

.RandomHero.

Veteran Member
Úgy lenne célszerű kitalálni, hogy ne bezsúfolt tömegszövetségek jöjjenek létre ahol csak minden 5. ember tesz hozzá a csapathoz, hanem valóban a minőségi csapatépítés legyen a cél.
pont erre gondoltam, hogy egy szűkebb csoport fogjon össze, pl 30 fő max létszámmal és építgessen magának a bónuszokért. szövetségtől, várostól, várostalanságtól függetlenül.

- ha már fel van épülve minden, fullosan kimaxolva, havonta pár %-ot rongálódjon, vagy valami, hogy fenntartsák az aktivitást.
- esetleg új játékmód, ahol egymást tudják a csoportok támadni, fosztogatni, nyersanyagot farmolni el a másiktól.ezen játékmód a győztesnek 1 kis rög díjazást is adhatna, pl 1 win = 10rög és heti játékok számár maximalizálni
a vesztes épületei pedig ebben az esetben si rongálódjanak
 
Utoljára szerkesztve:

Robert117

Legendary player (Retired)
pont erre gondoltam, hogy egy szűkebb csoport fogjon össze, pl 30 fő max létszámmal és építgessen magának a bónuszokért. szövetségtől, várostól, várostalanságtól függetlenül.

- ha már fel van épülve minden, fullosan kimaxolva, havonta pár %-ot rongálódjon, vagy valami, hogy fenntartsák az aktivitást.
- esetleg új játékmód, ahol egymást tudják a csoportok támadni, fosztogatni, nyersanyagot farmolni el a másiktól.ezen játékmód a győztesnek 1 kis rög díjazást is adhatna, pl 1 win = 10rög és heti játékok számár maximalizálni

A bónusz mértékének növelése azoknak a csapatoknak a javára, akik ugyanazt a szintet szűkebb, magasabb minőségű játékoskerettel érték el, szerintem elengedhetetlen. De nagyon jót írtál, mert ennek a másik oldalról való megközelítése, hogy a létszám függvényében rongálódjanak az épületek, és minél nagyobb a létszám annál nagyobb mértékben, hogy a több fő miatt több óra munka, több termék legyen hozzá szükséges, mint egy kisebb csapattól.
Ez így szerintem ezt tökéletesen megoldja. (Én azért húznék egy alsó határt, mondjuk 50 főre, amitől lefelé nem rongálódik.)

Az új csapatforma megjelenése ami így várostól, szövetségtől független, és számukra plusz jutalmak, megmérettetések lennének elérhetőek kiváló ötlet.
Bár jelen pillanatban szerintem a szövetségi lét, és a városhoz való tartozás jelentősségének növelése érdekében ezeket a plusz dolgokat célszerűbb ezekre fókuszálva tervezni.
Sajnos nem tart a játék fejlesztése ott (pl.: MPI módok, versenyek létszámok, különböző erődharc típusok, párbaj teamchallengek, szakmás kihívások, újabb típusú eventek, minieventek, csapatversenyek, kasztversenyek... lehetne még sorolni), hogy érdemes legyen új csapatformát bevezetni. Emiatt a meglévők erősítése, fejlesztése lenne kézenfekvőbb.
 

Kasza1987

Veteran Member

Ez nekem kifejezetten tetszik, innovatív fejlesztésnek gondolom. Az egyetlen zsákutca ebben, ha túl sok közösségi szinten nem aktív játékos érdekből egy szövetségbe csatlakozik és élvezik a bónusz adta előnyöket, miközben semmit nem tettek ahhoz hozzá. Érdemes lenne a bónusz mértékét szabályozni. Nekem olyan ötlet jutott eszembe, hogy az épület adta bónusznak X-szeresét kapják meg a szövetség tagjai, és ez a szorzó a szövetség létszámához lenne kötve. Értelemszerűen egy kisebb létszámú szövetségnek több idő, több munka, nagyobb erőfeszítés lenne a bónuszok megteremtése, és az ebből adódó nagyobb teljesítményre nagyobb mértékű bónusz járna. Ezzel ösztönözve lennének a szövetségek a játékosaik aktivizálására, mert egy 500 fős szövetség 100 aktívan dolgozó taggal mégsem ugyanaz, mint egy 130 fős 100 aktívval. Látjuk a minőségbeli különbséget az utóbbi javára. Úgy lenne célszerű kitalálni, hogy ne bezsúfolt tömegszövetségek jöjjenek létre ahol csak minden 5. ember tesz hozzá a csapathoz, hanem valóban a minőségi csapatépítés legyen a cél.
Azt így hirtelen nem tudom, hogy ennek ösztönzését milyen képlet alapján lehetne elősegíteni, aminek eredménye majd a bónusz X-szeres szorzója lehetne.

Ezzel több baj lenne, mint eredmény,
Kifejlesztenek mindet és kirúg mindenkit valaki akkor egyedül ő élvezi bónuszt, ami képlet alapján elég sok lenne, szemétség, de esélyes. Másik megoldás összefog 5 játékos akiknél negyed millió termék van, és élvezik bónuszt, amit 150 játékosra terveztek.
Ilyen játékosok mindenig voltak, vannak lesznek, akik csak bónuszt élvezik ezért kell hosszú idő valamit kifejleszteni és átgondolják a játékosok, hogy bárkit felvegyenek, hogy nőjön létszám, vagy megpróbálnak olyan tagokat toborozni aki ténylegesen aktívan játszik.
Ha lenne vagy 4-5 darab 500 fős szövetség nem lenne baj, de alig vannak már játékosok. Inkább max 150 fős szövetségben gondolkodj és 70 aktív játékossal (így is sokat mondtam)
Igen azt eredményezi, hogy eltűnnek a szövetségek és kialakul 3-4 nagyobb több, ahol már csak aktív játékosok vannak.

Azért kell minimális bónusz, hogy ne úgy érezze játékos, hogy kötelező csatlakozni egy szövetséghez, de megérje neki is csatlakozni.
Mondok egy példát 50% sebesség szövetségi bónuszból.
Csak a kémló ad 300% legtöbb tárgy ami ad sebességet ad, 100% környékén mozog, pék szett is ad pár százat. Lovaglásból származó sebesség meg közel 1000% (minden lovaglásra tett pont 1% növeli sebességet)
Így már nem is sok az az extra 50%, de jól tud jönni.

De van egy ötlet (.randomHero.)
pl erődharcon új tárgyakat lehetne szerezni amivel lehet erősíteni szövetség bónuszt erődharcnál, és ugyan úgy mpi-ben.
És $ is keljen feloldáshoz, mert mint egy régi városban több millió dollár is van, játékosoknál még több.

A cél az lenne, hogy megérje nagyobb szövetségben lenni aktívan játszani, ne pedig egyedül egy városban 1 szövetséget alkotva és terméket, tárgyat, pénzt viszek másfelé. Akik pedig költöznek más világra, mérlegeljenek, hogy újra neki kezdenek csinálni vagy pedig, betársulnak egy szövetségbe. (ami megint aktív játékot eredményez)
 

Robert117

Legendary player (Retired)
Megpróbálom egyszerűen gyorsan írni.
Az alapja a vándor cirkusz, (erőd) csak már fix bónuszt adna, úgy mint szerencse, tárgytalálat stb.
Ugyan úgy termékeket kell berakni és építeni. Azonban ezt csak az adott szövetségre érvényes.
Minden
Lenne 4 fül.
Térkép vagy munkák
Erődharc
Párbaj
Mpi


Ezeken beül pedig egy képesség fa lenne.

Ne is gondolja senki, hogy ezt két rajzot szebben kidolgozom vagy pontosabban.

Térkép vagy munka képességei
1 szinten
0,5% sebesség a térképen
0,5% nagyobb szerencse munkákhoz
0,5% nagyobb tárgytalálás munkákhoz
0,5% több pénz munkák
5munkapont minden munkához
0,5% több tp munkában
0,5% több tp építésnél

Erődharc
1es szinten
0,1% több sebzés erődharcban.
0,1% találat erődharcban.
0,1% kitérés erődharcban
0,1% ellenállás.
0,1% tapasztalat

Párbaj.
1 szinten
0,1% párbaj motiváció
0,1% npc párbaj ellen több sebzés
0,1% npc párbaj ellen több pénz
0,1% npc ellen kitérés
0,1% npc ellen kitérés
0,1% npc párbaj elleni tapasztalat
Utána
Pedig ugyan ezek sima párbajra

Mpi
1es szinten
0,1% több sebzés
0,1% találat
0,1% kitérés
0,1% ellenállás.
0,1% élet


Miután így igen rövid a utána lehetnek ugyan ezek csak már magasabb bónusszal
1% sebesség a térképen
1% nagyobb szerencse munkákhoz
1% nagyobb tárgytalálás munkákhoz
1% több pénz munkák
stb


Az összes bónusz amit így lehetne szerezni.
térkép/ munka fülben 20%
Párbaj : 10%
erődharc: 10%
Mpi 10%

Minden szövetségi bónuszt 10 értékig lehet húzni.
Minden játékos egy nap mondjuk csak 100-200 terméket tudjon betenni, így nem lesz az, hogy 1-2 játékos megoldja a dolgot. Az építés ugyan úgy tp ad mint a templom magasabb szinten egyre többet.
Az elején egyszerű termékek keljenek és szakma termékek 1-250 ig (termékek, gyapot: kivert fog stb)
Közép tájékon már 251-500 szakma termékek (termékek: indigó, rézdrót stb)
Az utolsó pár képességhez, pedig már 500-826 szakma termékek is keljek, vagy nehezen található termékek, pl bilincs, kitüntetés stb

Több értelme lenne szövetségnek.
Több értelme lenne szakmának.
Több értelme lenne a rengeteg tárgytalálós cuccnak.
Lenne más munka akik építeni szeretnek, nem csak templom
Ez csak egy nagyon nyers vázlat. Szóval további ötletek is jöhetnek.
Pontosan fogalmam sincs mennyi termék lehet egy szövetségnél. De a kialakítása úgy történjen, hogy több hónap vagy több év legyen, mire teljesen kiépül a képesség fa.

Az alapötlet nagyon jó, de kiemelném a mondandódból a legfontosabb részt, pont az utolsó mondatot:
"De a kialakítása úgy történjen, hogy több hónap vagy több év legyen, mire teljesen kiépül a képesség fa."
Nagyon fontos, hogy ne essünk ugyanabba a hibába ezzel a fejlesztéssel, mint a szakmákkal, hogy eltelik pár hónap aztán megvan, nem is kell vele foglalkozni többet, kimaxoltuk, megvan a bónusz ennyi.
Ahhoz, hogy valóban legyen hosszú távon is értelme vele foglalkozni, ne csak egy rövidtávú érdekesség legyen, mérhetetlenül fontos, hogy még egy nagyon magas aktivitással dolgozó több száz aktív játékost magában foglaló szövetségnek is években legyen mérhető mire mindent kiépít. (Semmiképpen sem a városépítésről kell példát venni, ahol minden épület felépítése kész 1-2 hét alatt, a templomnak meg sose lesz vége. Legyenek meg a szintek 5 vagy 10 maximum, de nagyon nehéznek kell lennie elérni őket.)
A másik dolog, ami ugyanebből az okból nélkülözhetetlen, hogy inkább csak valami minimális, jelképes állandó bónuszt adjon, de főként rövidtávú ideiglenes bónuszban kellene gondolkodni, ugyanúgy mint a szakmák termékei, hiszen állandó bónuszok esetében már rég nem foglalkozna velük senki.
 

Robert117

Legendary player (Retired)
Ezzel több baj lenne, mint eredmény,
Kifejlesztenek mindet és kirúg mindenkit valaki akkor egyedül ő élvezi bónuszt, ami képlet alapján elég sok lenne, szemétség, de esélyes. Másik megoldás összefog 5 játékos akiknél negyed millió termék van, és élvezik bónuszt, amit 150 játékosra terveztek.
Ilyen játékosok mindenig voltak, vannak lesznek, akik csak bónuszt élvezik ezért kell hosszú idő valamit kifejleszteni és átgondolják a játékosok, hogy bárkit felvegyenek, hogy nőjön létszám, vagy megpróbálnak olyan tagokat toborozni aki ténylegesen aktívan játszik.
Ha lenne vagy 4-5 darab 500 fős szövetség nem lenne baj, de alig vannak már játékosok. Inkább max 150 fős szövetségben gondolkodj és 70 aktív játékossal (így is sokat mondtam)
Igen azt eredményezi, hogy eltűnnek a szövetségek és kialakul 3-4 nagyobb több, ahol már csak aktív játékosok vannak.

Egyetértek. Amit az elején írtál az egy elképzelhető, sajnos létező probléma, gondolni kell olyan esetre is, ha ilyen történne, bónusz szempontjából az inkább legyen hátrány, mint előny. De ezt egy gyors, viszonylag nagy mértékű rongálódási periódus meg tudja oldani, mert ezt már nem lehet egy kisebb aktív csapattal sem ellensúlyozni.
 

Robert117

Legendary player (Retired)
A cél az lenne, hogy megérje nagyobb szövetségben lenni aktívan játszani, ne pedig egyedül egy városban 1 szövetséget alkotva és terméket, tárgyat, pénzt viszek másfelé. Akik pedig költöznek más világra, mérlegeljenek, hogy újra neki kezdenek csinálni vagy pedig, betársulnak egy szövetségbe. (ami megint aktív játékot eredményez)

Abszolút látom benne ennek a lehetőségét, csak minden részletre oda kell figyelni:
-Melyik kategóriában pontosan milyen bónuszok szerepelnek?
-Mekkora az adott bónusz mértéke?
-Mennyi időnként lehet aktiválni?
-Milyen hosszú időre aktiválódik?
-Mekkora a jelképes alapbónusz mértéke, ami állandóan aktív?
-Mekkora mennyiségek, illetve ráfordított órák szükségesek egyes szintek kiépítéséhez?
-Mekkora a rongálódás mértéke? (és ez hogy aránylik a létszámhoz?)
Itt tényleg olyan fontosak a részletek, hogy azokon fog múlni, hogy ez egy rövidtávú dolog lesz (mint például a vándorcirkusz), vagy egy pár hónapos újdonság lesz (mint a szakma bővítése) vagy tényleg egy olyan dolog lesz, amivel folyamatosan kell foglalkozni, és valós csapatjátékot igényel, folyamatos aktivitással.
A részletek kidolgozásában emiatt nem bízok túlságosan a fejlesztői csapatban (jobb ha kidolgozzák olyan játékosok, akik napi szinten aktívan képben vannak a játék menetével és a globális, Innón túli fejlesztési trendekkel), és ebben az esetben ezen áll vagy bukik a dolog. Ide nem jó a szuperrövidítávú jövőtervezésük, ez annál egy nagyobb projekt. Kicsit félek attól, hogy sikerül benyújtani egy jó alapötletet és végül elszúrják. :D Lásd: MPI.
 

jaklee

Veteran Member
A létszámtól függő javaslatot nem feltétlen tartom jó ötletnek, könnyen kijátszható
Egyszerűen belép 10 építész a szövetségbe, senki más. Így olcsók lesznek az épületek, a bónusz is nagyobb, a többiek pedig adogatják a nyersanyagot. Nem látom hogyan lehetne a látszám szerinti nyersanyagigényt/bónuszt belevinni a dologba (bár bónuszt szerintem amúgy sem kéne módosítgatni látszám alapján), hogy ne legyen nagyon egyszerűen kijátszható.

Néhány ötlet hirtelenjében, bár most kissé el vagyok szokva a játéktól - de ez lehet segít tiszta fejjel gondolkodni :D
  • Legyen ~2hét a szövetségbe belépéstől számolva, amíg nem járnak a bónuszok. Vagy akár hetente érhető el 1-1 újabb szint bónusza belépéstől számítva - így a bónuszokért belépőknek várni kell, a "hűség" így szépen jutalmazva van :)
  • Vezetők lássák, hogy ki mennyivel járult hozzá az építkezésekhez - így könnyen ki lehet rakni azokat, akik csak élősködnek
  • Miután felépültek az épületek, a bónuszakat $-ért / kötvényért lehessen aktiválni, x hétre
    • Az aktivált bónusz ára játékos szinttől, bónusz-szinttől függne
    • úgy lehetne választani a bónusz mértékét, mint a hotelben (nyilván akkor, ha már ki van építve több szint)
    • max épület-szinten, 150-es játékosnak akár 500k+/hét is belefér, lenne értelme átgondolni, kell-e az a bónusz
    • mindig probléma volt a túl sok $ és kötvény, ami felhalmozódott régebbi szervereken, ez egy jó lehetőség lenne ezekből kiszippantani valamennyit a játékból
  • Mint ahogy már felmerült, valahogy az épületek rombolását is meg kellene oldani:
    • Épület rombolódhatna pl hetenkénti bontásban (minden vasárnap éjfélkor értékelődne ki az előző hét). Ha elég jók a bónuszok, hogy megérje megtartani őket, ez minden más dolgot is fellendítene a westen:
      • Ha nincs nyert erődharca a szövetségnek a héten, 1 random épület 1 szintet rombolódna
      • Ha 1 hétig nincs a szövetségnek harca, 1 random szint rombolódik - így elkerülve azt, hogyha nincs harc, akkor a bónuszok is megmaradnak
      • Ha nincs "összes épület szintjének összege" darab nyertes párbaj a héten a szövetségnek, 1 random szint rombolódik
      • Ha nincs "összes épület szintjének összege" / 4 darab nyert MPI (utálom, de na, hátha izgibb lenne ha van tétje...) 1 random szint rombolódik
      • Ha napi feladatokból nem gyúlt össze "összes épület szintjének összege" * 10 kötvény a szövetségben, 1 random szint rombolódik
      • Ha ismételhető napi küldetésekből nem gyúlt össze "összes épület szintjének összege" * 10 kötvény a szövetségben, 1 random szint rombolódik
      • Lehetne még: erődharcon kitérések száma, találatok száma. Ledolgozott órák száma. Munkákból talált tárgyak száma. Stb...
      • A mennyiségekhez csak kb beírtam valamit, de nem is az a legfontosabb, csak egy ötlet a rombolódás mikéntjére. :)
  • Egy épület felhúzása lehetne időhöz is kötve: X szint X napig tart (1. szint építése 1 nap, 10. szint építése 10 nap, de játékosnak nem kell ott lennie. Ha megvan minden nyersanyag, pénz, kötvény, minden mi szem szájnak ingere, akkor vezető indíthat egy építést)
  • Használható, jó bónuszok kellenek - hogy az épület rombolást legyen értelme elkerülni, mert elég sok energiába telik mindenre figyelni :)
    • Max szintekre megkockáztatok ilyen szintű bónuszokat is (fizetni is kell értük a játékosnak hetente.,meg épületet is meg kell védeni a rombolástól)
      • +60% tp munka
      • +60% tp párbaj
      • +200% tp erőd (új szintekkel simán belefér ennyi - szerintem)
      • +100% fizetség munkákból
      • +100% veteránpont MPI-ből
      • +150% terméktalálas
      • +100% tárgytalálás
      • +200% sebesség (bár mindegy, úgyis mindenki rohangál mint egy idióta)
      • +50% motiváció (mint speeden szokott lenni - csak akkor a bugot, hogy 100% fölött idiótán mutatja ki kéne javítani, és egyesével csökkenjen a motiváció)
      • stb.
Ha más is működőképesnek látja ezt az irányt, akkor hasonló dolgok jöhetnek még, hirtelen ezek jutottak eszembe. Illetve az esetleges kiskapuk, unalmas részek, stb is jöhet :)

(És most visszavonulok még pár hónap vakációba)
 

DeletedUser17653

Vendég
Egyet felejtetek el csak. Miért kelljen mindenkit szöviben tartani? Ha nem akarnak dolgozni, kivágják őket, akinek meg kell a bónusz, az meg kénytelen dolgozni is. Direkt az lenne a lényeg, hogy csapatként működjön egy szövetség, hogy legyen termék limit egy főre lebontva, és mindenki pakoljon be egy kicsit.

Ha kell a bónusz, dobjon be napi 2 órányi terméket. Egy számlálót már nem nehéz mellé rakni, ki mikor rakott be valamit utoljára, még ha csak 1 darabot is.

Na mindegy, ötleteljetek nyugodtan, csak ne hagyjátok figyelmen kívül a csapatmunkára való kényszerítést, még ha csak burkoltan is. Azzal rosszat senkinek nem teszünk.
 

jaklee

Veteran Member
Egyet felejtetek el csak. Miért kelljen mindenkit szöviben tartani? Ha nem akarnak dolgozni, kivágják őket, akinek meg kell a bónusz, az meg kénytelen dolgozni is. Direkt az lenne a lényeg, hogy csapatként működjön egy szövetség, hogy legyen termék limit egy főre lebontva, és mindenki pakoljon be egy kicsit.

Ha kell a bónusz, dobjon be napi 2 órányi terméket. Egy számlálót már nem nehéz mellé rakni, ki mikor rakott be valamit utoljára, még ha csak 1 darabot is.

Na mindegy, ötleteljetek nyugodtan, csak ne hagyjátok figyelmen kívül a csapatmunkára való kényszerítést, még ha csak burkoltan is. Azzal rosszat senkinek nem teszünk.

Szerintem az, hogy meg kell védeni az épületeket a rombolástól, elég jó csapatmunka, mert minden fajta játékosra szükség van (pb, erőd, keri, kalandozgató).
Szerintem pont a termékektől kellene elszakadni egy kicsit, mert semmit nem old meg. Ráadásul, akinél van 10k termék kirakja 10-esével piacra, és mindenki leszedi az aznapi adagot... :) Erődharc, pb, napi kalandok meg a többi amit írtam eléggé limitaltak, ha azokból kell az eléggé segít aktivizálni a játékosokat.
 

.RandomHero.

Veteran Member
Egyet felejtetek el csak. Miért kelljen mindenkit szöviben tartani? Ha nem akarnak dolgozni, kivágják őket, akinek meg kell a bónusz, az meg kénytelen dolgozni is. Direkt az lenne a lényeg, hogy csapatként működjön egy szövetség, hogy legyen termék limit egy főre lebontva, és mindenki pakoljon be egy kicsit.

Ha kell a bónusz, dobjon be napi 2 órányi terméket. Egy számlálót már nem nehéz mellé rakni, ki mikor rakott be valamit utoljára, még ha csak 1 darabot is.

Na mindegy, ötleteljetek nyugodtan, csak ne hagyjátok figyelmen kívül a csapatmunkára való kényszerítést, még ha csak burkoltan is. Azzal rosszat senkinek nem teszünk.
azért sokan vannak akik beraknak napi 1x 4-9 óra melót és szövetségekbe vannak, meg 2-3 fős tömegszövik félig-meddig off játékosokkal. Azoknak minek adni a free bónuszt?
szövetségbónusz ebből a szempontból nem helytálló.
 
Fent