Az IFBC 4 győztes ötlete Dan1el789, Contii, BlackWizard, Sancho, WLAN-Kabel és Don-Vallsy játékosoktól származik!
Üdv Erődharcosok,
Már vagy 3 éve, mikor volt legutoljára Nemzetközi Erődharc Bajnokság, és most itt az idő hogy ismét legyen! Az IFBC 4. részét most TI alkottátok meg, a nagyszerű The West közössége!
Azt javasoljuk, hogy mindenképpen olvassátok el "1. Szakasz: Kiesési harcok, Regisztráció, Szerverbeállítások és információk, §2. Játékmenet, §3. Csapat információk' részeket - nagyjából 3-5 percet vesz igénybe.
Az eredeti, angol nyelvű bejelentőt itt találod: https://innogam.es/IFBC4. Mindenképpen érdemes a jövőben is figyelemmel követni ezt a témát, mert a frissítéseket és a jövőbeli információkat csak itt fogjuk közzétenni.
A bajnokság felépítése
- 2 konferencia lesz ("Északi" és "Déli"), konferenciánként legalább 2 divízióval ("Divízió 1", "Divízió 2", stb.).
- A csapatok véletlenszerűen kerülnek elosztásra a konferenciákba, majd a divíziókba.
- A divíziók száma a regisztrált csapatok számától függ. Egy divízió lehetőleg 4-6 csapatból áll.
- Páratlan számú csapat esetén egyes divíziókban lehet több vagy kevesebb csapat, erről szintén véletlenszerű döntés születik.
1. Szakasz: Kiesési harcok
- Minden csapat egyazon divízió összes csapatával játszik mint támadóként és mint védőként.
- Minden divízió játszik egy másik divízióval ugyanazon és a másik konferenciából, a csapatok vagy támadók, vagy védők lesznek az erődharc során.
- A győztes csapat minden harc után kap: 1 pont/győzelem
- Pontazonosság: Pontegyenlőség esetén azt vesszük figyelembe, hogy melyik csapat hozta össze a győzelmeit leggyorsabban az eltelt körök számít tekintve, és csak azokat a csatákat számoljuk, amelyeket meg is nyert. Ha ez is döntetlen, akkor azt nézzük, hogy ezen harcok során melyik csapat vesztette a legkevesebb életpontot százalékban (%).
- Ennek a szakasznak a végén a csapatok az elért összpontszám alapján kerülnek rangsorolásra:
- 1-4. helyezés: Divízió bajnokok
- 5-7. helyezés: Wildcard csapatok
- Minden más csapat kiesik.
2. Szakasz: Wildcard forduló
- A csapatok ugyanabban a konferenciában játszanak egymással. A Divízió bajnokok a Wildcard csapatok ellen játszanak, helyezésük által elért ranguk alapján.
- Az 1. helyezett csapat nem játszik ebben a szakaszban, és a szakasz végén is az 1. helyen marad, megtartva 1. Rangját.
- A magasabban rangsorolt csapat 5 harcot játszik az alacsonyabban rangsorolt csapattal, a következő helyezésekért küzdve:
- 2. hely: 2.Rang VS 7. Rang
- 3. hely: 3.Rang VS 6. Rang
- 4. hely: 4.Rang VS 5. Rang
- A magasabb rangú csapat dönti el hogy az első harc során támad vagy védekezik. Ezt követően a csapatok felváltva támadnak és védekeznek.
- Best of Five(öt meccsből a legjobb): Az a csapat amelyik több győzelemmel rendelkezik megnyeri a Wildcard fordulót.
- Ha Wildcard csapat nyer, átveszik a Divízió bajnok csapat helyezését.
- Amennyiben a Divízió bajnok nyer, akkor a helyezésük változatlan marad.
- A vesztes csapatok kiesnek.
3. Szakasz: Divizionális forduló
- Ugyanazon a konferencián belül játszanak majd egymással a csapatok, helyezésük által elért rangjuk alapján.
- A magasabban rangsorolt csapat 5 harcot játszik az alacsonyabban rangsorolt csapattal, a következő helyezésekért küzdve:
- 1. hely: 1.Rang VS 4.Rang
- 2. hely: 2.Rang VS 3.Rang
- A magasabb rangú csapat dönti el hogy az első harc során támad vagy védekezik. Ezt követően a csapatok felváltva támadnak és védekeznek.
- Best of Five(öt meccsből a legjobb): Az a csapat amelyik több győzelemmel rendelkezik megnyeri a Divizionális fordulót.
- Győztes csapatok biztosítsák a rangjukat a következő fordulóra, amelyért a jelenlegi szakaszban küzdöttek.
- A vesztes csapatok kiesnek.
4. Szakasz: Bajnoki játszma
- Ugyanazon a konferencián belül játszanak majd egymással a csapatok, helyezésük által elért rangjuk alapján.
- A magasabban rangsorolt csapat 5 harcot játszik az alacsonyabban rangsorolt csapattal, a következő helyezésekért küzdve:
- 1. hely: 1.Rang VS 2.Rang
- A magasabb rangú csapat dönti el hogy az első harc során támad vagy védekezik. Ezt követően a csapatok felváltva támadnak és védekeznek.
- Best of Five(öt meccsből a legjobb): Az a csapat amelyik több győzelemmel rendelkezik megnyeri a jelenlegi szakaszt és a győztese lesz a Konferenciájának.
- A két konferencia győztese fog majd harcolni az 1. és a 2. helyért.
- Eme szakasz vesztes csapatai a 3. helyért fog majd küzdeni.
5. Szakasz: Szuper Csaták
- Best of Seven(hét meccsből a legjobb): Konferenciánként a 4. szakasz vesztes csapatai 7 mérkőzést játszanak egymással a 3. helyért
- A győztes csapat a 3. helyet szerzi meg.
- A vesztes csapat kiesik.
- Best of Seven(hét meccsből a legjobb): Konferenciánként a 4. szakasz győztes csapatai 7 mérkőzést játszanak egymással a 1. és a 2. helyért
- A győztes csapat a 1. helyet szerzi meg.
- A vesztes csapat a 2. helyet szerzi meg.
- A jobb győzelmi százalékkal (%) rendelkező csapat választja meg, hogy támadással vagy védekezéssel kezd. Ha a győzelmi arány (%) egyenlő, akkor az sorsolás útján kerül ki, ki támad az első harcon . Ezt követően a csapatok felváltva támadnak és védekeznek.
Harcok menetrendje:
- Minden harc 20:00 és 21:00 között kerül megrendezésre.
- A harcok menetrendje fórumon lesz közzétéve minden egyes szakaszra vonatkozóan max. 72 órán belül az előző szakasz vége után. Az első csatát az ütemterv közzététele után legalább 72 órával tervezzük.
- Az erődök nevei megváltoztatásra kerülnek, hogy tükrözzék azt a 2 csapatot, amelyek egymás ellen fognak játszani.
- Vezetők Tábornoki rangot kapnak.
- Csapatvezetők esetlegesen átütemezhetik a harcokat:
- Arra kérjük a csapatvezetőket, hogy kommunikáljanak egymással, és próbáljanak meg egymás számára a lehető legjobb időpontot megtalálni.
- Amikor az időpontot eldöntötték, mindkét vezetőnek kapcsolatba kell lépnie velünk, hogy megerősítsék a változást.
- Amennyiben ez nem megoldható, az egyik csapatvezető felveheti velünk a kapcsolatot, és kérheti a módosítást.
- Ez esetben megpróbálunk kapcsolatba lépni a másik vezetővel, és megegyezésre jutni.
- Az esetben, ha a vezető válaszol 48 órán belül, elfogadjuk a másik fél átütemezési kérelmét.
- Az átütemezésre akkor van lehetőség, amint a harc menetrendje megjelent a fórumon, de nem később 48 órával (72 órával abban az esetben, ha csak az egyik csapat lép kapcsolatba velünk) a harc időpontja előtt.
- Az erődöket 16-48 órával a harc időpontja előtt hívjuk ki.
- Ha az átütemezési kérelem elfogadásra kerül, azt a főoldalon feltüntetjük, és az időpontot frissítjük a menetrendi táblázatban.
- Arra kérjük a csapatvezetőket, hogy kommunikáljanak egymással, és próbáljanak meg egymás számára a lehető legjobb időpontot megtalálni.
- Megjegyzés: Ha egy csapat 5-ből 3 csatát megnyer (vagy 7-ből 4-et), akkor győztesnek nyilvánítjuk, anélkül, hogy további harcokat rendeznénk.
Regisztráció
Regisztráció határideje: 2024-04-10 23:59 CEST
Fontos: Rendelkezned kell itt egy fiókkal: events.the-west.net.
A főoldalon keresztül tudsz regisztrálni 2024-03-25 és 2024-04-08 között vagy a későbbiek során emailt írva a west-ts@support.innogames.com címre.
Csapatlétszám: 50-60 játékos
Vezetők: Csapatonként 1 fő
Csapatod rendelkezhet több vezetővel, viszont szükséges, hogy legyen 1 kapcsolattartó személy, akit a Support bármikor megkereshet.
Csapatvezetőknek válaszolniuk kell maximum 48 órán belül, ha a Support csapata bármely ügyben keresi őket.
Kétféleképpen tudsz regisztrálni:
- Csapat regisztráció: Más játékosokkal együtt alkottok egy csapatot
Toboroznod kell egy saját csapatot! A vezetőknek kapcsolatba kell lépni a helyi Support csapattal és elküldeni számukra az alábbiakat:
- Minden csapattag játékosnevét amivel regisztrált a .ts (event) szerverre
- Csapatvezető neve
- Fogadnak-e több játékost: Igen, hasonló nyelvűt / Igen, bármilyen nyelvűt / Nem (Ha a csapatod nem teljes, elfogadsz még további játékosokat a csapatodba?)
Fontos! Kérjük, írd meg számunkra azon a felhasználóneveket, amivel regisztráltak az events.the-west.net oldalra. Ellenkező esetben nem tudjuk a csapatodat regisztrálni a versenyre.
Megjegyzés: Amennyiben nemzetközi/vegyes csapatot szeretnél létrehozni, a csapatodat az events Supporton keresztül tudod regisztráltatni.
- Csapat nélküli regisztráció: Véletlenszerűen osztunk be egy csapatba
- Ha még nincs csapatod, regisztrálhatsz, és mi kijelölünk neked egy csapatot. Ennek során kérjük, írd meg számunkra a következőket:
- Előnyben részesített nyelv: (a fő nyelved/az általad preferált játékdomain, akikkel játszani szeretnél).
- Beszélt nyelvek: (bármely más nyelv, amelyen kommunikációs szinten beszélsz)
- Vezető: Igen/Nem (Szeretnél-e csapatot vezetni)
- Hol kell regisztrálni? Az event Support csapatnál: katt ide vagy írj egy emailt nekünk a west-ts@support.innogames.com címre
- Miként fogjuk létrehozni a csapatokat:
- Először is megpróbálunk csapatokat létrehozni az azonos játékdomainróll/nyelvi változatból származó játékosokból.
- Ha ez nem lehetséges, akkor megpróbálunk olyan helyi csapatokhoz rendelni, amelyek lehetővé tették, hogy más játékosok is csatlakozhatnak hozzájuk.
- Ha ez nem lehetséges, akkor megpróbáljuk olyan játékosokat összeválogatni, akik esetleg ugyanazt a nyelvet ismerik.
- Ha ez nem lehetséges, megpróbálunk vegyes csapatokat létrehozni.
- Ha ez nem lehetséges, megpróbáljuk a játékosokat nyelvtől függetlenül egy már létező csapatba sorolni.
- Ha ez nem lehetséges, megpróbálunk vegyes csapatokat létrehozni.
- Ha ez nem lehetséges, akkor megpróbáljuk olyan játékosokat összeválogatni, akik esetleg ugyanazt a nyelvet ismerik.
- Ha ez nem lehetséges, akkor megpróbálunk olyan helyi csapatokhoz rendelni, amelyek lehetővé tették, hogy más játékosok is csatlakozhatnak hozzájuk.
- Először is megpróbálunk csapatokat létrehozni az azonos játékdomainróll/nyelvi változatból származó játékosokból.
- Fontos:
- Ez nem garantálja, hogy találunk számodra egy megfelelő csapatot.
- Ha több olyan játékos van, aki csapatvezető szeretne lenni csapaton belül, akkor véletlenszerűen választunk egyet.
- Ha nincs vezető, akkor kijelölünk egyet.
- Ha még nincs csapatod, regisztrálhatsz, és mi kijelölünk neked egy csapatot. Ennek során kérjük, írd meg számunkra a következőket:
Csapatnevek: A csapatoknak a származási ország alapján egy rövid nevet adunk, valamint egy számot (ha egynél több csapat van ugyanarról a piacról). A vegyes csapatok MIX kódot kapnak. Példa: DE1, DE2, EN, MIX1, MIX2.
Fontos! Nincs országonkénti csapatkorlátozás, tetszőleges számú csapat vehet részt adott országból.
Megjegyzés: A csapatokat és néhány további információt az esemény kezdete előtt 1-2 nappal fogjuk közzétenni. A vezetők mindenképpen olvassák el ezt a közleményt!
Gyakorolj és találj csapatot!
Lehetőséget biztosítunk az IFBC 4-re való gyakorlásra az events.the-west.net oldalon azonos szerverbeállításokkal!
- Kezdés: 2024-03-25 12:00 és 16:00 közt
- Vége: 2024-04-08 15:00
- Regisztráció: Bárki tud csatlakozni a szerverhez
- Fontos! Speciális szabályok lesznek érvényben a szerver ideje alatt, ajánljuk olvassátok el (katt ide).
- Ezen a szerveren gyakorolhatsz, segíthetsz nekünk tesztelni az IFBC 4-et, és találhatsz csapatot!
Szerverbeállítások és információk
Szerverbeállítások
- Az esemény a events.the-west.net kerül megrendezésre!
- Kezdés: 2024-04-15 12:00 és 16:00 közt
- Vége: Előreláthatólag 1-2,5 hónapig tart, szakaszokba való továbbjutásoktól függően.
Többnyelvű beállítások: Minden játék által támogatott nyelv elérhető
1. Nyisd meg a Beállítások → Fiók → Változtass nyelvet és válaszd ki a számodra megfelelőt.
2. Ezután a főoldalon keresztül lépj be ismételten, hogy a változtatás érvénybe lépjen.
Általános információk:
- A nyelvi beállítást annyiszor módosíthatod, ahányszor csak szeretnéd.
- Ahhoz, hogy a változás megtörténjen, mindig újra be kell jelentkezned a főoldalról (az oldal újratöltése nem hozza meg a kívánt hatást).
- Miután megváltozott és újra bejelentkeztél, a játékban minden szövegnek a megfelelő nyelven kell megjelennie.
- Prémium beállítások: Minden prémium funkció Inaktív, kivétel a VIP funkciók.
- Regisztráció: Elő-regisztráció szükséges!
- Bajnokság rendszere: NFL Schedule (WIKI)
- Banki átutalás: Kikapcsolva
- Az utazó vásár: Kikapcsolva
- Város beállítások:
- Lakók maximális száma: 60
- Város elhagyása: Nem lehetséges
- Kereskedés: Csak városon belül
- Szövetségek: Lehetséges létrehozni őket, viszont az eseményszabályzat tiltja
- Csapattag lecserélése: Lehetséges, lásd lejjebb a szabályzatban
- GM Város boltjai: Minden elérhető tárgy
- Események IFBC 4 alatt: Kikapcsolva
- Kezdő szint: 150
- Bevezető kalandok: Lezárva
- Erőd információk:
- Erőd mérete: Kicsi
- Támadók:védők: 46 vs 42 VAGY 50 vs 44 (a pontos arányt a regisztrációs időszak lejárta után közöljük.)
- Tárgy fejlesztés: Esemény szabályzata alapján tiltott
- GM karakterek kihívhatóak párbajra - ki tudod hívni az alábbi NPC karaktereket párbajra bármikor, ha haladni szeretnél a kalandjaiddal:
- Sheriff John NPC
- Henry Walker NPC
- Maria Roalstad NPC
- Cortina NPC
Prémium funkciók
- Automatizálás: Aktív
- Karakterbónusz: Aktív
- Magasabb jövedelem: Aktív
- Több energia: Aktív
- Magasabb sebesség: Aktív
- Készpénz befizetés: Inaktív
- Energia töltés: Inaktív
- Termék vásárlás: Inaktív
- Munkaidő csökkentése: Inaktív
- Menetidő felezés: Inaktív
- Utazó kereskedő ajánlat cseréje: Inaktív
- Azonnali kézbesítés (eladás és vétel): Inaktív
- Tárgyfejlesztés aranyrögért: Inaktív
- Tulajdonság és képességpontok vásárlása: Inaktív
- Sámán kiengesztelése: Inaktív
- Pénz munkából: 500%
- Szerencse munkáknál: 250%
- Tárgy találás esélye munkáknál: 500%
- Sebesség: 5000%
- Energia regeneráció: 300%
- Élet regeneráció: 1000%
- Kötelező párbaj felfüggesztés: 12 óra
- Önkéntes párbaj idő: 30 nap
- 3 hónapos VIP bónusz
- 1.500.000$ játékosonként
- 1 Az újrakezdés itala
- 1 "Mentsd meg a kocsmát" táskát
- 1 Láda receptekkel
- Az újrakezdés itala
- A felejtés itala
- A gyengülés itala
- Kezdők táskája
- Lecsó hallal
- Habanero chili
- Kobra fog
- Kozák nyeregtakaró
- Aranyozott fogaskerék
- Minden országöv
Speciális esemény szabályzat
§1. Alkalmazott szabályok
- Az általános eseményszabályzatunk (angol nyelvű), játékszabályzat és a Általános szerződési feltételek (ÁSZF) vonatkoznak erre a szerverre, valamint a különleges eseményre vonatkozó kiegészítő szabályok a verseny időtartama alatt, azaz a különleges esemény kezdete és vége között, a jelen hirdetmény elején említett időpontban.
- Ezek az előírások, leírások és jutalmak bármikor, előzetes értesítés nélkül változhatnak.
- A IFBC 4 szerver egy ideiglenes világ, a szerver zárást követően minden adat elveszik, bármilyen visszatérítés vagy kompenzáció nélkül.
- Azok a játékosok, akik megszegik bármelyik játék vagy esemény szabályzat bármelyik pontját, végleges kizárásban részesülhetnek az esemény végéig. Néhány esetben a játékosok figyelmeztetőnek szánt ideiglenes kizárásban részesülhetnek.
- Ha végleges kizárásban részesültél, nincs lehetőséged visszatérni és másik fiókkal újra játszani.
- Résztvevők közül, akik részesültek végleges kizárásban az esemény során, vagy lecserélve lettek a csapatvezetőjük által inaktivitás miatt (lásd lentebb §3. résznél) diszkvalifikálásra kerülnek jutalom nélkül és a következő játékos a rangsorban kapja meg a jutalmát.
- Ha a játékos nem szeretne továbbra is részt venni az eseményünkön, írnia kell a Support csapatnak. Ez egyenértékű a diszkvalifikációval.
- A játékszabályok értelmében tilos a szkriptek, botok és makrók használata, különösen, de nem kizárólagosan az olyan eszközöké, amelyek automatikusan elvégzik a munkákat és/vagy magasabb jövedelmű munkákat találnak, vagy más módon tisztességtelen előnyt biztosítanak. Különleges kivétel az alábbi tolerált scriptek listájára vonatkozik, ami csak erre az eseményre és játékdomainre vonatkozik
Bár nem javasoljuk a scriptek használatát, mivel az InnoGames nem ellenőrzi a forráskódjukat, a játékosok saját felelősségükre használják ezeket, anélkül, hogy büntetést kapnának:
- TW-Inventory Reloaded
- TW Cloth Cache
- TW Cloth Calc
- Westforts Import
- The West Fortbattle Tool
- TW Essentials
- Tchat
- TW Sectors Name
- Játékosok nem használhatnak fejlesztett tárgyakat! Ha észreveszel valakit, aki fejlesztett tárggyal játszik, kérjük, jelezd a Support csapatnak.
- Az erődök kihívása tiltott! Minden harc a Support csapat által lesz meghirdetve.
- Csak a csapatod harcain vehetsz részt! Azon játékosok, akik más csapatok által vívott harcon próbálnak részt venni, Áruló rangban részesülnek a vezetők által.
- Események (pl. Húsvét) és Közösségi események, beleértve események kalandjai, nem lesznek elérhetőek a szerveren. Az összegyűjtött esemény valuta nem lesz felhasználható. Néhány ideiglenes kaland lehetséges, hogy elérhető lesz.
- Kommunikáció: Használhatod a saját nyelvedet a városok, erődök és saját profilodon is. A Kocsma chatszobákban javasoljuk, hogy csak Angol nyelvet használj, mivel ez közös chatszoba, szeretnénk mindenki által érthető kommunikációt biztosítani ott.
- Ahhoz, hogy a harcok kiegyenlítettek legyenek, szintkorlátozásokat használunk:
- 1, 2, 3 Hét: Erődharcra történő regisztrálás csak 151. szint alatt lehetséges
- 4, 5, 6 Hét: Erődharcra történő regisztrálás csak 152. szint alatt lehetséges
- 7, 8, 9 Hét: Erődharcra történő regisztrálás csak 153. szint alatt lehetséges
- 10, 11, 12 Hét: Erődharcra történő regisztrálás csak 154. szint alatt lehetséges
- 13, 14, 15 Hét: Erődharcra történő regisztrálás csak 155. szint alatt lehetséges
- 16, 17, 18 Hét: Erődharcra történő regisztrálás csak 156. szint alatt lehetséges
- Szint csökkentés:
Egyszeri szintcsökkentést biztosítunk arra az esetre, ha tévedésből meghaladod a szinthatárt. Pontosan 1 szintet fogunk eltávolítani.
- Szabálysértések kivizsgálása és büntetése a szerver lezárása után is lehetséges.
- Minden csapatnak 50-60 aktív játékossal kell rendelkeznie az esemény alatt.
- A csapatok lecserélhetik az inaktív játékosokat, ha tudnak olyan cserejátékost megnevezni, aki nem vesz részt az eseményen.
- 2.1. Ebben az esetben az új játékos a 150. szintről indul, és megkapja a lecserélt játékos karakterosztályát és felszerelési tárgyait.
- 2.2. Egy játékos akkor tekinthető inaktívnak, ha:
- 5 napja nem jelentkezett be, VAGY
- az elmúlt 3 harcból kimaradt/nem vett részt, VAGY
- visszalépett a játéktól.
- 2.3. Csak a csapatvezető léphet kapcsolatba velünk a csere iránti kérelemmel.
- 2.4. A kitiltott játékosok nem cserélhetők le.
- 2.5. Fontos! A lecserélt játékos diszkvalifikálásra kerül az eseményről.
- Csapatok diszkvalifikálásra kerülhetnek ha:
- A csapat kevesebb mint 50%-a vesz részt egy harcban.
- Megpróbálják befolyásolni az esemény lezajlását (pl. egy másik csapatot győzelemre segíteni).
- Nem maradt vezető, és senki sem hajlandó vállalni, hogy vezető legyen.
- A játékosok több mint 30%-át véglegesen kizárták a szabályok megszegése miatt.
- Ha egy csapatot diszkvalifikálnak, az összes játékos fiókját kizárják.
- A játékos nem kerül eltávolításra a városból kizárás esetén.
- Amikor egy csapat kiesik:
- Maradhatnak és nézhetik a többiek játékát.
- Tilos: Párbajozni olyan játékosokkal, akik még részt vesznek a bajnokságban, és kommunikációval befolyásolni (pl. hamis információk terjesztése, toxicitás vagy bármilyen más stratégiai kommunikáció) a résztvevő csapatokat.
- Azt tanácsoljuk a játékosoknak, hogy mindenképpen gondoskodjanak a párbajvédelmükről, hogy elkerüljék ezeket a helyzeteket.
- E korlátozások megszegése azonnali diszkvalifikációt von maga után. Ha ugyanabból a csapatból több játékos is részt vesz ebben a tevékenységben, az egész csapatot kitiltjuk a szerverről, azonban azok, akik nem vettek részt ebben a tevékenységben, továbbra is jogosultak lesznek a részvételi jutalomra.
- A kiesett játékosok dolgozhatnak, kalandokat teljesíthetnek, párbajozhatnak NPC-vel és más kiesett játékosokkal, MPI-n részt vehetnek.
§4. Jutalmak
- A jutalmak igényelhetőek arra a karakteredre, amelyik hozzád tartozik, szervertől függetlenül.
- Az aranyrög jutalmak bármelyik világon felhasználható azon a szerveren, viszont a tárgyi nyereményeidhez választanod kell egy világot, ahová szeretnéd kapni őket.
- Speciális "Megjegyzés" az "Egyéni díjakra" vonatkozik.
- Nyertesek névsora 14 napon belül meghirdetésre kerül a fórumon az esemény vége után.
- Ahhoz, hogy megkapd a jutalmadat, 30 napon belül kapcsolatba kell lépned az "Eseményszerveri Támogató(Support) Csapattal" miután kihirdetésre kerültek a nyertesek.
§5. Aranyrög használati szabályzat:
- Azok a megvásárolt Aranyrögök, amelyek nem kerültek felhasználásra az esemény során, átvihető oda, ahol Játékos fő fiókja van.
- A megszerzett Aranyrögök (pl belépési bónuszból szerzett) amelyek nem kerültek felhasználásra az esemény során, nem átvihető oda, ahol Játékos fő fiókja van.
- Bármelyik esemény során megvásárolt tárgy csak is az esemény során használhatóak és nem átvihető a Játékos fő fiókjára.
- Ahhoz hogy kérelmezni tudd az esemény szerveren megvásárolt és fel nem használt aranyrögeid átvitelét, kérjük, lépj kapcsolatba az ottani támogatói csapattal!
Ezüst Sas Erődharc ruhaszett 200 aranyrög Speciális eredmény: IFBC4 Ezüst | Arany Sas IFBC 4 Gyűrű Erődharc ruhaszett Erődharc fegyverszett Erődharc lószett 300 aranyrög Speciális eredmény: IFBC4 Arany | Bronz Sas Erődharc lószett 100 aranyrög Speciális eredmény: IFBC4 Bronz |
Minden résztvevő játékost és csapatot különdíjjal jutalmazunk, függetlenül attól
hogy elérték-e a bajnoksági szakaszt illetve mikor estek ki a bajnokságról.
Visszajelzések és Kérdések
Minden résztvevőt arra kérünk, hogy bármilyen kéréssel vagy problémával forduljon hozzánk, és minden szabályszegést jelezzen a Support csapat felé. Felhívjuk a figyelmeteket, hogy a legtöbb szabálysértés (mint például a párbajok, a továbbfejlesztett tárgyak használata) csak akkor azonosítható, ha bejelentitek. Ha nem jelented, nagy valószínűséggel nem fogunk intézkedni.
Nagyszerű harcokat kívánunk az IFBC 4 alatt!
A The West Csapata